Varför har jag så dåligt immunförsvar?? :(
Jag har en 2-årig son som går på dagis, så jag räknar med att få förkylningar, magsjukor, skumma utslag, mm, som man får ta som förälder.
Men att sen i somras haft halsfluss 3 ggr, svinkoppor, lunginflammation, vinterkräksjukan 2 ggr, muskelinflammationer på 4 olika ställen, 2 urinvägsinfektioner, cystor i äggstockarna som brustit 2 ggr, 2 bihåleinflammationer samt kronisk förkylning gör mig sååå trött.. Sonen tar det hela med en klackspark, han har haft feber 3 ggr under hela sitt liv och får för det mesta bara en lindrig förkylning, samma med sambon och bonusdottern, men tre dagar senare dukar jag under för hög feber och sjukdomar som nästan tar kål på mig i flera dagar, ibland veckor. Ska det behöva var såhär? Har lämnat blod- och urinprov och ska få svar på dem den 8:e april, ville bara höra vad dåligt immunförsvar kan bero på och om någon har samma problem som jag..... Sitter här nu och har precis avslutat min senaste antibiotikakur (för dubbelsidig lunginflammation) för att redan samma dag har tjock illaluktande snuva och otroligt ont i bihålorna. :(
Orkar inte!!!!! :(