• Jessica75

Hängselbyxor till gravid - var ???

Någon som vet var jag kan hitta hängselbyxor/snickarbyxor till gravida ??? Jag har letat överallt både i affärer och på internet, men utan att finna några. Jag är så öm "under" magen att jag har svårt att ha vanliga mammabyxor men det verkar helt omöjligt att hitta något annat än dessa brallor med "mjuk mudd" upptill. De är så himla obekväma. Har ingen annan samma problem ? Snälla hjälp ! Tack Jessica

• Svar på tråden Hängselbyxor till gravid - var ???
  • Sarachen

Jag hade samma problem som du och jag tittade i secondhand affärer. Verkar som att snickarbyxor gått ur modet och alla har nu för tiden dessa sjukt obekvämabyxor med "mjuk" mudd. Hittade även ett par mammabyxor modell äldre som är som vanliga byxor men med plats för magen, alltså mycket högre ifram men utan avskuren mage i annat material. Finna inte alls att köpa i affär, har tittat...

• stompanr1

Jag köpte min på Lindex men det var i och för sig ca 1.5 år sedan, men kolla de kanske har nu till våren nu när det ska vara jeans och uppvikt nertill.

• Jolly1978

Jag såg på H&M för bara någon månad sen. Men dom kanske hade kvar sedan tidigare sortiment, vad vet jag?

• MillionStars

Har sett på både H&M och Lindex för bara några veckor sen...

• Jessica75

Tack för tipsen! Har kollat in alla HM och Lindex jag passerat, men ingen har haft... Det är nog så att det inte är modernt längre som ni skriver. Tröttsamt !

• Sacha81

Jag har ett par ute på tradera till försäljning......har sett flera där också

*Jesper född 2007-02-26* & Gravid med 2:an*
  • skogsmor
    Jessica75 skrev 2008-03-31 17:50:55 följande:
    Tack Ulle Bulle !!!
    Så lite så. Alltid bra när man kan hjälpa någon.
    ~*¤*~ BF Juni 2008 ~*¤*~
Svar på tråden Hängselbyxor till gravid - var ???