• Mizz Turko

Swedbank (Haninge)!!!! fyyyyyyyyyyyy!

Fy för Swedbank (den i Haninge).

Idiotfolk som inte kan sitt jobb och som bara vill jävlas!!!

Dessutom har de olika regler, beroende på vem man hamnar hos!!

Bakgrund till vreden är att jag förra veckan gick till banken för att säga upp mitt bankfackk (står på gubben och mig). Det blev nej, eftersom gubben inte var med, men det är konstigt för min gubbe har fått ändra på villkor etc gällande bankfacket utan min närvaro.

Denna handläggare Mr X sa då hämta en fullmakt, går bra med handskrivet och skriv på båda 2 samt 1 vittne. Det räcker.

Fixade detta under helgen och idag gick gubben dit för att avsluta allt. Men då hamnar han hos en brutta, som kör sina egna regler och säger nej, fullmakten gäller inte. Gubben ringer upp mig och jag förklarar för bruttan vad förra handläggaren sa... nej, blev det ändå... skyller på att det krävs 2 vittnen. Blir förvånad och arg att de kör olika stilar och att hon sen säger i telefonen till mig att hon har jobb att göra, att hon inte har tid att prata med mig får mig att bli arg.

sen drar hon till med att det måste även finnas tele till vittnena för hon måste kunna ringa och kontrollera att de är riktiga.

blir ännu argare, för detta sa inte Mr X om.

ber att få tala med någon annan handläggare, nej, det finns ingen drar hon till med och kommer med massa bortförklaringar.

Ville bli kopplad till ansvarig där på banken, nej hon fanns inte tillgänlig. Ber om att få hennes tele och namn och ger det efter ett tag, efter mycket tjat från min sida.

Under tiden jag talar i telefonen med denna brutta, får min man tag i annan handläggare där på banken, som är villig att fixa detta eftersom det är dem som upplyst oss fel. Men då lägger sig visst bruttan i och säger "NEJ".

vad fan ska man göra, vem kan man anmäla till förutom till chefen?

kan tilläggas att denna brutta är väldigt ofta "arg", respektlös och otrevlig mot många kunder.

Ska ta mitt pick och pack och gå till annan bank.

Detta var droppen.

• Svar på tråden Swedbank (Haninge)!!!! fyyyyyyyyyyyy!
  • Mizz Turko

någon mer som tycker att de är otrevliga, eller bara jag som uppfattar det så?

Svar på tråden Swedbank (Haninge)!!!! fyyyyyyyyyyyy!