Ni som har banan i tacco??
Ni som har banan i tacco, vad kombinerar ni det med?? går det i hop med resten av grönsakerna man har?? ska äta tacco idag och tänkte testa med banan i för jag har läst i flera trådar att folk har det
Ni som har banan i tacco, vad kombinerar ni det med?? går det i hop med resten av grönsakerna man har?? ska äta tacco idag och tänkte testa med banan i för jag har läst i flera trådar att folk har det
Å fy fagerlund vad äckligt det lät
Vi brukar ha banan om det finns några över, och et funkar bra ihop med de andra grönsakerna. Absolut.
jag gillar banan i mat men i tacco låter det inget vidare. Men man vet ju inte förrens man provat och eftersom så många här säger att det är gott tänkte jag ge det en chans
Fint, då testar jag det
Vi brukar ha tacokryddadköttfärs, banan, valfria grönsaker, stark tacosås och viktigast: creme fraiche som man blandar med lite honung.
WHAT???
Banan i taco!?!?!?!?
Men å andra sidan tycker jag sambon är helknäpp som äter banan på smörgås. Och han tycker jag är lika knäpp som vill ha banan med lyckling (Flygande Jakob). Så varför inte - kanske ska ta och testa banan i taco också
lyckling = kyckling
Som du själv säger, testa så märker du om det är gott. Om det nu smakar illa är det ju bara att pilla bort bananbitarna och äta resten
haha ja precis... men precis som med banankaviar hehe. Trodde den var asäcklig men den var jättegod
banan är kanongott i taccos! Jag äter det med guaccamole (påpeka inte stavningen) och chipsdip med ostsmak! Mums.. och så grönsaker förståss: majs, gurka, paprika, ananas.