• Ewis

Outlet i Enköping??

Blev tipsad om att åka till en Outlet i Enköping i närheten av Ica Maxi.

Någon som känner till den??

Vad heter ståället och har dom någon hemsida?

• Svar på tråden Outlet i Enköping??
  • Ewis

Söker och söker på internet men hittar inget om denna outlet som bla. säljer fina billiga jackor.

Någon som känner till detta ställe?

• Slarva

Ligger inte Nordpost Outlet i Enköping??
    Eller jag kanske är ute och cyklar?

• Dessie

Slarva: Nordpost Outlet säljer trädgårdsmöbler.

Ewis: Nightmare ligger snett mittemot ICA Maxi. Vet ej om de har någon hemsida men deras telenr är: 0171 - 214 10.
    De har billiga barnskor - 2 par för 100 kr.
    Och Godisgallerian ligger i samma hus = bra & billigt godis

• Ewis

Dessi:
    Tack för ditt svar!
    jag var dit idag så jag har redan både besökt butiken och handlat + Godisbutiken som vi i och för sig tyckte hade normal pris på godiset, 69Kr/kg men vi handlade tydligen där endå hehe

• Ewis

Dessi:
    Igen

Nordpost vart ligger den och är det bara trädgårdsmöbler eller har dom mycket annat kul oxå?

• Dessie

Ewis: Var bor ni? Nordpost - om man åker E18 mot Sthlm så är det sista avfarten som heter Annelund, om man åker E18 från Sthlm så blir det 1:a avfarten.
    Man ser Nordpost från motorvägen
    Jag har hört ryktesvis att det är trädgårdsmöbler de säljer där, så jag vet inte om det är mer eller ej.

• Ewis

Bor i Uppsala och hittar till Night mare nu
    Är Nordpost i närheten?

• Slarva

Nordpost är ju egentligen ett postorderföretag, dotterbolag till Granngården, som säljer till lantbrukare. Men jag har fått för mig att Outlet avdelningen säljer ut mycket av Granngårdens "överblivna" sortiment där. Fast egentligen har jag inte så stor koll då jag bor i Norrbotten...

• Ewis

en dagisfröken på en annan avdelning mot var min dotter går sa idag att dom säljer mycket saker och ofta väåldigt billigt.
    Ex. just nu Tretorn gummistövlar för 49kr.

• Dessie

Slarva: Som jag skrev i svaret till Ewis så har jag hört RYKTESVIS att att Nordpost säljer trädgårdsmöbler - varken jag eller min man har personligen varit där

Ewis: Ok
    När du kommer från Uppsala och har åkt över bron som är över E18 vid Annelund så ligger Nordpost straxt efter på höger sida - finns skylt

• Dessie

Flera av våra bekanta har köpt barnkläder på Nightmare och är nöjda

Svar på tråden Outlet i Enköping??