Två barn samma år?
Är det någon här som fått två barn samma år? utan att det är tvillingar.
Är det någon här som fått två barn samma år? utan att det är tvillingar.
Inte jag men en av mina kompisar har två söner,den ena född i mars,den andra i november.Hon blev på smällen direkt efter den första,fråga inte hur man är sugen,sen kom den andra lillen 3 mån för tidigt visserligen...
Min sambo har två tjejer födda samma år.
Den första i Januari, den andra i December...
Inte samma år men jag vet en som har 11 månader mellan barnen.
okej, tanken slog mig imorse, att om jag blir gravid nu så kommer mina barn vara födda samma år. tanken uppkom eftersom det kan finnas en risk att så är fallet. men men, ärdet så, så är det =) men om det inte är så så har jag nog lärt mig nu=)
japp min syster har 2 barn samma årskull
en dotter född feb & en son född dec
har hon upplevt att det skulle vara några problem med det på något sätt? eller positivt?
nja barnen e födda förra året så dom e inte så gamma ännu
hon själv o våran bror är nästan samma årskull kan man säga
broder född 30/1 hon 25/1 året efter så mellan dom e det 11 månader 3veckor
o dom har stått varandra väldigt nära o gör det än i dag..
ipf så var detinte planerat att dom skulle komma innom samma år utan pojken e prematur
okej, tanken hade alrdig slagit mig förut att man faktiskt kan få två barn samma år =)Men nu är det bara vänta å se. Men det känns ju bra att jag inte är ensam om att lyckas isåfall =) Tack för svaren!
brukar kallas irländska tvillingar
jag känner en som har 3 barn födda samma år, lite häftigt tycker jag... en flicka föddes januari och tvillingpojkar föddes december samma år
o my god!!! får ångest bara av att tänka tanken att ha flera små samtidigt!! det hade ALDRIG funkat för mig..hua..ojoj.. som sagt jag blir helnervös av tanken
Det är 11 mån mellan min bror och mig. Mamma har alltid sagt att vi är som tvillingar :).
Tack vare en underbar make, Fantastiska föräldrar och enastående barn har vi klarat våran "lilla" familj!
Tyvärr har jag inte fött två på samma år (Uträknat tvillingar)
Men jag har tvillingar (-01),
Egen dotter och systerson som vuxit upp hos oss.
Skiljer 1 månad mellan dem (-03) och folk brukar tro att dem är tvillingar, hehe