• Anonym (FY!)

äckligt!!! växer hår på tungan!!

JAg trodde att jag skulle spy igår när jag kände att jag hade hår i munnen, skulle ta bort det eftersom jag trodde jag fått in det av misstag när jag känner att det sitter FAST i tungan!?!? Jag höll på att spy och tog en oncett och började rycka bort. Sen såg jag att det var massor av små korta stubb JAg har haft kväljningar hela natten och dagen! Måste jag söka för detta eller ska jag bara ta rakhyvel och vax?

• Svar på tråden äckligt!!! växer hår på tungan!!
  • Anonym

Hår på tungan...det har jag aldrig hört förut.....Förstår att du mår lite illa....

• TuSSen09

öh, är det ett aprilskämt eller?

• micorazón

aldrig hört talas om att man har hår på tungan?? hm..

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • Anonym (K)

April April va.....hahaha.....inte kan man ha hår där???

• Anonym

Röker du? isådana fall är det nog kanske därför du har fått hår på tungan.

• Anonym (FY!)
    Anonym skrev 2008-04-01 08:15:13 följande:
    Röker du? isådana fall är det nog kanske därför du har fått hår på tungan.
    ja, det gör jag..kan man få det då?
  • lokisse

om man rakar tungan för ofta??? dewtmaste ju vara ett april skämt annars bör du nog upsöka läkare da stämmer nog nagot inte med dina hormoner...

• Anonym

japp röker man så kan man få hår på tungan, kan kanske funka att minska ner eller sluta med rökningen eller att gurgla med nån stark munskölj. jag röker själv men har som tur är sluppit hår på tungan men min lillasysters förra pojkvän fick det.

• Anonym (FY!)

Ja, just det..första april idag..började på att fundera varför fol skrev "april, april"!

Nej, det är sant! Äckligt som fan är det med Mm, ska ringa på en gång!

• Anonym (FY!)
    Anonym skrev 2008-04-01 08:21:10 följande:
    1 april heler
    ??
  • moltaz

Åkomman kallas lingua villosa och är vanligare hos rökare men inte farlig, du kan googla på det om du vill och läsa om det...

• Idah84

Anonym (FY!) skrev 2008-04-01 08:15:59 följande:

ja, det gör jag..kan man få det då?
    Japp man kan få det om man röker!
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-04-01 08:21:10 följande:
    1 april heler
    förlåt trode det var ett aprilskämt. Det är klart att du ska ringa doktorn.
  • Anonym (FY!)
    moltaz skrev 2008-04-01 08:22:49 följande:
    Åkomman kallas lingua villosa och är vanligare hos rökare men inte farlig, du kan googla på det om du vill och läsa om det...
    [/citat]Det heter lingua villosa och förekommer vanligen hos rökare. www.primavi.se/fragel_tandlakare/qapost.cfm...
    Åh, tack..ska kika på det!
  • Anonym

TS

Hur gammal är du? Röker du?

Svar på tråden äckligt!!! växer hår på tungan!!