• bebiis1

Mina föräldrar firar Silverbröllop idag vad kan man ge i present?

Ja..behöver hjälp med att komma på någon bra present eller överraskining åt mina föräldrar som idag firar 25 Årig bröllopsdag=)

Bring me your ideas=)

• Svar på tråden Mina föräldrar firar Silverbröllop idag vad kan man ge i present?
  • Sencha

Jag har för mig att jag och min bror lagade en fin middag åt våra föräldrar när de firade silverbröllop.

Son född 2004; BF 11 juli
  • mooogn

Ska de få presenten/överraskningen idag? Oj, snabba puckar!

Hmm... En weekend på hotell/herrgård (kan varmt rekommendera Aspa herrgård; firade bröllopsresa där ). Middag på finare restaurang. Något i silver.... Överraskningsfest någon helg framöver.

• Moi Mokulat

Jag, mina syskon och kusiner (eftersom mina mamma och hennes syster hade dubbelbröllop) lagade middag till dem. 3 rätters. Och sen så köpte jag en dynlåda i trä till dem.

• bebiis1

Nej dom ska få presenten på Lördag då ska vi ha fest....

*laga middag
    *Bjuda ut på restaurang
    *Weekends

Är inget som jag är intresserad av...

Utan Jag är mer intresserad av en present som de kan ha som minne ex.

• Pshevil

Något i silver kanske för att påminna om dagen? En skål eller något liknande?

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • 2timearound

Kan du inte ge dem något som är i silver? En silverram med ett uppförstorat foto från deras bröllopsdag?

Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • Zimlis

Kan du inte rota fram deras bröllopsfoto och köpa en vacker silverram.

Eller ett gammalt kort på dem - som de typ glömt fanns

• mooogn
    bebiis1 skrev 2008-04-02 11:26:15 följande:
    Nej dom ska få presenten på Lördag då ska vi ha fest....*laga middag*Bjuda ut på restaurang*WeekendsÄr inget som jag är intresserad av...Utan Jag är mer intresserad av en present som de kan ha som minne ex.
    Då är det bättre om du preciserar dig i TS och skriver att du bara söker idéer på presenter
  • Zimlis

Något förslag du gillar eller??

Men jag hade absolut köpt något i silver - finns ju massor med fina prylar på marknaden

Svar på tråden Mina föräldrar firar Silverbröllop idag vad kan man ge i present?