Bra dagis i G:a Uppsala/Nyby/Löten?
Jag har en månad på mig att bestämma vilka dagis jag ska söka. Vilka tycker ni är bra? Varför? Något som är dåligt?
Jag har en månad på mig att bestämma vilka dagis jag ska söka. Vilka tycker ni är bra? Varför? Något som är dåligt?
puff!
puff
puff
Finns det ingen som kan rekomendera nåt?
hej!
jag e oxå nyfiken men vår dotter ska inte börja förän vt-2009. du kanske kan höra av dig om du hör ngt om förkolorna här. jag tänkte välja löten men vi får se.
Det dagiset som ligger på Lagerlöf precis på gränsen till Nyby - ligger brevid en gång/cykelväg som går mellan Lagerlöf & Ferlin (kommer ej ihåg vad dagiset heter) = har hört att det är BRA
Dagis som ligger vid Nyby centrum har jag hört är mindre bra.
Min syster säger också att den vid Nyby Centrum är sämre. Min son ska också börja vt2009
fler?
Min tjej går på Lötens förskola! Vi trivs bra. det enda negativa är att det skiller så mycket i utveckling mellan min tjej & dom andra barnen. Hon är älst(blev 2år i jan) & den yngsta blev 1 i november. Hon blir liksom mer som en mamma för dom än en kompis.
våra barn går på lagerlöfs förskola.( det dagis som dessie skriver om) och vi tycker att det är jätte bra och de små storm trivs där.