• mommys minute

Någon som vet nåt om Ringarens förskola, Uppsala?

Är den bra?

• Svar på tråden Någon som vet nåt om Ringarens förskola, Uppsala?
  • Jambosana

Gå in på kommunens hemsida och sök på fsk. Där finns föräldraenkäten upplagd, så du kan läsa och jämföra vad föräldrarna tycker om dagiset.

• a halleluja moment

vart ligger den?

D.I.L.L.I.G.A.F...........................................does it look like i give a fuck??
  • Jambosana

a halleluja moment skrev 2008-04-03 19:19:16 följande:

vart ligger den?
    Ditåt!
    Sorry kunde inte låta bli.

Ringaren ligger i Uppsala kommun och webbadressen är www.uppsala.se
    Sen klickar man sig vidare.
  • a halleluja moment
    Jambosana skrev 2008-04-03 19:32:15 följande:
    a halleluja moment skrev 2008-04-03 19:19:16 följande:Ditåt! Sorry kunde inte låta bli. Ringaren ligger i Uppsala kommun och webbadressen är www.uppsala.seSen klickar man sig vidare.
    men i föräldrarenkäten står det inte specifika dagis...

sen undrade jag vart ringaren ligger,känner igen namnet,men vet ej om dte är där min kompis har barn...
    D.I.L.L.I.G.A.F...........................................does it look like i give a fuck??
  • mommys minute

Den rutan går inte att läsa på min dator av nån anledning. ingen som kan berätta här?

Ringaren ligger på Väktargatan i Studentstaden. Den har en svensk och en engelsk avdelning.

• a halleluja moment
    mommys minute skrev 2008-04-04 08:25:13 följande:
    Den rutan går inte att läsa på min dator av nån anledning. ingen som kan berätta här? Ringaren ligger på Väktargatan i Studentstaden. Den har en svensk och en engelsk avdelning.
    det står inget om just ringaren tyvärr..står inget specifikt
    mitt tips till dig är att du ringer dit och tar ett studiebesök,fråga hur de joibbar,vilka utetider de har,hur många personal per barngrupp de är osv...
  • Jambosana

Hmmm, alla förskolor har föräldraenkäter där man jämför deras tal med kommunsnittet. Ring förskoleenheten (som ansvarar för enkäterna) och be dem skicka den till dig.

Svar på tråden Någon som vet nåt om Ringarens förskola, Uppsala?