• Lenis80

Fond vägg i kök Ja/Nej ?

Ska sätta up en tapet i köket men står och velar men ska man ha fondvägg i kök vad tycker ni? Hade vilja ha ett vit tapet men funderar på om man ska ha det och sen en lite mer färgglad fondvägg..Jättesvårt tycker jag.Eller så bara en vit med lite mönster på.

• Svar på tråden Fond vägg i kök Ja/Nej ?
  • Tezzan

Jag tycker att det kan vara snyggt med en fond vägg i kök.
    Skulle jag göra det så skulle det bli en fondtapet som bryter av från det vita.

Så jag tycker att ni ska köra på det

• Jess69

Jag startade en tråd i ämnet för inte så länge sen..de
    flesta tyckte det var helt ok med fondvägg i köket, så
    jag ska ha vita väggar och sen tapeten som finns i mitt
    galleri som fondvägg..

• CeeJay

Go for it Jag har en ganska "vågad" tapet som fond i köket och jag är såååå nöjd !!

• h81

vi har oxå fondtapet i köket, vi har vita väggar o fonden är en tapet med ränder i olika nyanser grått på tvären... *finns bild på styleroom.se om du vill kika, heter hannah dä*

tapetsera på bara!!

• Dundermamman

Jag röstar på fondvägg, det blir mer "liv" i köket
    Vi har ljust grå målade väggar och en fondvägg från Boråstaper (Hanna) i svart,r ött och lite rosa på vit botten! Älskar den tapeten...
    Bilder finns i mitt galleri

• h81

dundermamman: ja den är riktigt fin den tapeten!!! bra val

• bubblan79

jag har fondvägg i köket.. brun fond och resten vitt blir jättefint med typ turkosa gardiner eller rosa som jag har nu ... jättefräscht
    kul med lite färger i kök oxå

(¯`°?.¸ ღMidsommarafton 2008 ღ ¸.?°´¯)
  • imsel

Jag ska skaffa en fondtapet i köket.
    så jag tycker ni ska köra på det!

• Dundermamman
    h81 skrev 2008-04-02 23:39:27 följande:
    dundermamman: ja den är riktigt fin den tapeten!!! bra val
    Din fondvägg var oxå läcker! Det finns såå mycket snyggt alltså
    Gillade din agardiner jättemycket, skitsnygga!
  • h81
    Dundermamman skrev 2008-04-03 07:54:22 följande:
    Din fondvägg var oxå läcker! Det finns såå mycket snyggt alltså Gillade din agardiner jättemycket, skitsnygga!
    tack! ja, tyget föll jag för pladask!! men n uska det nog bli vår/sommargardiner tror jag ..så får nuvarande gardiner vila till hösten hihi..
  • Tessan L

vi ska oxå ha fondvägg i köket när vi göra om =o)

• Dalkulla

JA, har en vit tapet med mycket svarta blommor i, har inte flyttat in än, men finns väl nån bild i galleriet, älskar tapeten!

• Zmulan 74

Vi ska precis till att göra om i kök å hall...blir en mörkgrå/svart fond i köket med ljusljusgrå tapet runt om...skitsnyggt!!! I hallen blir det vita väggar med en turkos fondtapet

Svar på tråden Fond vägg i kök Ja/Nej ?