• jippibebis

Tar ni nya magbilder varje vecka?

oj vad tiden går fort! Är redan i v21 och har precis tagit första magbilden. Har liksom inte tänkt på det, har varit så mycket på jobbet. Satt å tittade lite och såg att det är jätte många som tagit bilder jätte tidigt. Hur har ni gjort?

• Svar på tråden Tar ni nya magbilder varje vecka?
  • Meria

Jag var helt hype på det där och tog från första veckan, alltså v.5
    Tror jag kommer satsa på var 5:e vecka eller så nästa gång, det är ju bara så "ofta" man ser en faktiskt skillnad

♥ Loketok 061224 ♥
  • hannelelle

jag har inte tagit magbilder varje vecka, har liksom inte varit mkt till mage fören i förra veckan då den började växa rejält! (vecka 18)

• små fötter

Jag har tagit varannan vecka sedan v7, jag väntar tvillingar så här syns det skillnad fort!

Två i min mage (v31), två i himlen
  • bäbismage

tog varje vecka mellan 13-15 ungefär.. men sen så har ja inte tagit något mer.. Syns ju inte så jätte stor skillnad mellan de veckorna iaf

• gallon82

har inte tagit en enda bild än - är i v 24. tror jag är lite vidskeplig eller vad man ska säga. vid min förra graviditet tog vi magbild så fort vi plussade men det slutade i mf så denna gång har jag inte velat/vågat ta magbild...

• MajaLinnéa

Jag har tagit magbilder varje vecka från vecka 5... Är i vecka 23 nu.

Väldigt kul att kunna gå tillbaka och titta på hur magen såg ut för 10 veckor sen!
    Man förundras ju över hur smal man var innan... och hur mycket magen växt!!

• Mamisita

Jag tog bilder så gott som varje vecka. Sedan gjorde jag en liten "bildsamling" över alla veckor där man ser hur magen växer. Tyckte det var kul att ha som minne. Finns bild över det i mitt galleri om du vill se

• jippibebis

skönt trodde alla gjorde det.

• Hektor

Jag har tagit varje vecka from vecka 7, har varit enorm skillnad hela tiden

Jättekul att ha i framtiden =)

Det jag ångrar är att jag inte tagit på samma ställe i samma trosor hela tiden så man exakt kan se utvecklingen

• jippibebis

Tror jag får börjar göra det nu, för jag håller med att det hade ju varit kul å ha som minne.Det är klart att man märker att man växer men har inte tänkt på det förrän typ denna veckan när mina kunder började påpeka att jag börjar bli väldigt stor om magen...

• Nikas

Yes, jag tog från v 5 tror jag att det var. Har tagit nya varje vecka. Det är ju inte direkt "jobbigt"... :) *klick* med kameran och lägga ner på datorn i min "gravid" mapp. Klart! :)

Har bilder i mitt galleri, dock så jag har glömt att lägga in mellan v 16 och 18 tror jag... får bli någon dag här snart som jag fixar det.

• Dies Irae

Är i vecka 28 och har inte tagit en enda bild. Känns inte så intressant, men knäpper väl ett par alldeles i slutet.

• ebbebulan

Jag är i vecka 37 nu och har bf den 29 april. Jag tog första magbilden den 29/12 och sedan har vi tagit kort den 29:e varje månad. Det har hänt en hel del mellan korttagningarna som inte skulle vara lika synbara om vi tagit kort varje vecka.

• Geléhallon89

gjorde det dom första veckorna till vecka 25tror ja.  men har inte ork till det längre, magen växer inte lika fort längre heller. hehe ;P

• jannike85

jag tar varje vecka, började i vecka 16... Mest tar jag för att jag bor i Italien och mamma och pappa och resten av släkt och vänner läser min blogg osv så jag gör det så de kan följa min graviditet

• TheMilky

Har tagit nåt kort, men nu i v.34 så ska vi ta de första korten med kamera, har bara tagit med mobil förut. Har inte haft så mycket mage att visa.

Svar på tråden Tar ni nya magbilder varje vecka?