Lokal för dopfest sökes!!
Vi kommer att döpa vår son i början av Juni och undrar om någon har något bra tips på lite billigare festlokal att hyra? Behöver inte ligga i innerstan, går bra med närförort! Nacka, Tyresö etc. Tacksam för hjälp!!
Vi kommer att döpa vår son i början av Juni och undrar om någon har något bra tips på lite billigare festlokal att hyra? Behöver inte ligga i innerstan, går bra med närförort! Nacka, Tyresö etc. Tacksam för hjälp!!
Ett litet men ack så viktigt tillägg... Det handlar alltså om Stockholm...
Jag undrar när minnet och hjärnkapaciteten kommer att komma tillbaks... ; ) har varit disträ ända sen graviditeten!
Jag vet ingen lokal där ni bor, men en del väljer att ha dopfesten i kyrkans församlingshem eller vad det heter
Det låter som en jättebra ide! Tack! Mitt problem är bara att dopet sker i en grekisk kyrka.. och den har inget angränsande församlingsrum... trist nog.
Kolla om det finns någon hembydsgård i närheten.
http://www.bygdegardarna.se/2008/gardar.html
Det brukar vara mysiga gamla byggnader som går att hyra till inte alltför höga priser.
hej!! tackar! har kollat in hemsidan, den var superbra! tyvärr var det upptaget just denna helg, men det är en väldigt bra sida! Nästa ggn vi vill ha fest får vi ha lite framförhållning helt enkelt!! ; )