• Anonym

Galen i avsugningar

Det bästa jag vet är att bli avsugen, skulle kunna ha någon där nere jämt.

Jag har märkt att alla inte är jätteförtjusta att ta den i munnen men knappt aldrig blivit nekad.

Vad tycker/känner ni kvinnor att ta den i munnen blir ni kåta av det eller gör ni det bara för att vi tycker det är skönt?

• Svar på tråden Galen i avsugningar
  • Anonym

Jag älskar att suga av min sambo, jag blir kåt av att suga!

• Anonym

Mest för att ni tycker det är skönt. Det är alltid kul att göra det skönt för andra. Men det är ganska tråkigt, helst om det tar lång tid...

• Anonym (Älskar det)

Jag brukar inte vara anonym men här kände jag att jag känner lite för många för att röja min identitet.

Jag äääääälskar att suga av killen! Har gjort sen den dagen jag smakade första gången. Men från första gången har jag även hört att jag är bra på det. Och det gör väl att man tycker om det oxå antar jag.

Men det är verkligen det bästa jag vet. Heeeela vägen! Det bästa är när man gör den från helt jäkla slag till att det sprutar i munnen. Åh! Snart ringer jag hem min man!

Jag suger hellre av en kille än blir slickad!

Men som du säger är det nog många som inte tycker om det. Jag tror och har fått uppfattningen från tjejkompisar att många gör det bara för att tillfredställa killen.

• Anonym (Mina)

Skulle inte suga om jag inte själv tyckte det var upphetsande

• Anonym

Så länge inte sperman är det beskaste eller äckligast smakande som finns är det äl ok, men allas sperma är faktiskt inte av den karaktären att man ens kan ta försatsen i munnen utan att kväljas.

• Anonym (--->)

jag gör det enbart för min sambos njutning. efter som att han tycker om det, så vill jag ju göra det skönt för honom.

• Anonym

Anonym (--->) skrev 2008-04-03 08:58:49 följande:

jag gör det enbart för min sambos njutning. efter som att han tycker om det, så vill jag ju göra det skönt för honom.
    Lite nyfiken men vet han att du endast gör det för hans skull? Jag brukar bli ganska avtänd när jag vet att inte tjejen gillar det.
  • Anonym (--->)
    Svar på #8
    jepp det vet han.
  • Anonym (Tips)
    Anonym skrev 2008-04-03 08:16:11 följande:
    Så länge inte sperman är det beskaste eller äckligast smakande som finns är det äl ok, men allas sperma är faktiskt inte av den karaktären att man ens kan ta försatsen i munnen utan att kväljas.
    Smaken beror på kosten också. Killar skall äta anannas för att det inte skall smaka illa! TRUE STORY!
Svar på tråden Galen i avsugningar