• Zandra3

Var finns billiga trädgårdsmöbler??

ÅÅ jag blir så frustrerad. Vet inte om det kanske bara är jag som är snål ;) Jag letar efter billiga trädgårdsmöbler i plast (eller trä som kan stå ute fast det regnar) men hittar inget. Jag tycker att tre tusen för bord och stolar är alldeles förmycket pengar. Är det någon som har ett bra tips till mig?? Tack på förhand.

• Svar på tråden Var finns billiga trädgårdsmöbler??
  • Imox

jag väntra på att jysk ska få in lite mer utemöbler ska köpa i plast typ i blå eller nått
    bra priser på bord me stolar tror det finns under tusenlappen där..

• Jano

Jag håller med. Det är så vansinnigt dyrt med utemöbler.
    Nästan lika dyrt som inomhusmöbler och dessa låter man dessutom få stå ute och regna sönder...(jag i alla fall).

Vi funderar på att göra ett eget STORT bord (då vi är många i familjen) och bara köpa stolarna själva.

• Julia och Linea

Är med på jakt efter trädgårdsmöbler, men precis som er andra anser jag att det är alldeles för dyrt.

• Stugmamman

Kollade just på Halléns möbler. Är på jakt efter något gammaldags. De hade en grupp i vitt trä för ca 2000:-. Kanske inte superbilligt men ok fast man vet ju inte vad man får.

• Songs from the wood

Billiga plastmöbler finns hos:
    JYSK! Cheapy! Jem & Fix!

• Nennis1

Jag såg ett set på K-Rauta igår. Ett bord, Parasoll och fyra stolar för 1195:-. Det var ganska snyggt också, vi ska köpa ett sånt set och ha på framsidan inför utefrukosten i sommar =)

• MammiMonica

ÖB-överskottsbolaget kanske har något?

Om inte annat har de billiga krukor & fina dekerationer att ha i trädgårn, grodor mm..

• Via

Hejsan!
    Köpte ett caféset (bord + två stolar) på jysk idag- 250 spänn! As-billigt!

• olpansfamilj

platstolar finns på jysk för under en hundring!

• vackrastarflow

allra bäst är det att köpa när Jysk rear sina utemöbler till hösten. jag köpte stora fina stolar och dynor för 100kr totalt men det hjälper nog inte dig nu tyvärr

Svar på tråden Var finns billiga trädgårdsmöbler??