• Monica S

Vad hade ni på er på ert bröllop?? Ni som inte hade brudklänning...

Ska ha ett liiitet bröllop nu i vår. Bara barnen och våra föräldrar.

Vad 17 ska man ha på sig?

Vill ha klänning, men inte för fin.

Vad hade ni på er?

• Svar på tråden Vad hade ni på er på ert bröllop?? Ni som inte hade brudklänning...
  • Makkinje

Jag hade ett litet bröllop då vi bara bjöd hans och min familj, ville inte heller ha brudklänning så jag valde en lite finare svart mamma klänning.

Meya 16/8-06 och Pyret Bf 6/9-08
  • Roisin Dubh

Naturvit bomullsklänning med virkade inslag och en virkad tröja i samma stil över axlarna.

• Monica S

Roisin Dubh skrev 2008-04-03 15:57:47 följande:

Naturvit bomullsklänning med virkade inslag och en virkad tröja i samma stil över axlarna.
    Nåt sånt söker jag också.

Var hittade du den klänningen?

Finns bild?
  • La Lola

Jag hade svart top (med lång ärm), mörklila kjol o svarta mormorkängor.

//Gordon Ramsay är min idol
  • alvaereva

jag hade en svart, kort klänning bild finns i galleriet

• ajmaj

Min klänning var en djupblå "cocktailklänning", med blommor i starka färger. Smala axelband, fast de trillade av efterhand, så det var tur jag hade korsett under. :)

Till det hade jag rosa sandaletter och en grön sidenaktig sjal (det var kallt i maj-06!!).

Bilder finns i mitt galleri - välkommen in! :)

• Neaneon

En naturvit/beige klänning i spets från VILA till det förträffliga priset 399kr

• La Lola
    ajmaj skrev 2008-04-03 16:16:21 följande:
    Min klänning var en djupblå "cocktailklänning", med blommor i starka färger. Smala axelband, fast de trillade av efterhand, så det var tur jag hade korsett under. :)Till det hade jag rosa sandaletter och en grön sidenaktig sjal (det var kallt i maj-06!!).Bilder finns i mitt galleri - välkommen in! :)
    Gu´vilken snygg klänning!!!
    //Gordon Ramsay är min idol
  • Monica S
    ajmaj skrev 2008-04-03 16:16:21 följande:
    Min klänning var en djupblå "cocktailklänning", med blommor i starka färger. Smala axelband, fast de trillade av efterhand, så det var tur jag hade korsett under. :)Till det hade jag rosa sandaletter och en grön sidenaktig sjal (det var kallt i maj-06!!).Bilder finns i mitt galleri - välkommen in! :)
    Å, vilken fin klänning!

Å vilket frieri!! Romantisk kille...
Svar på tråden Vad hade ni på er på ert bröllop?? Ni som inte hade brudklänning...