• Vildblomman

Byta helt till ICA banken?

Jag har precis skaffat mig ICA bankort plus. och min fråg aär om jag ska byta helt till ica banken...

jag har idag swedbank...har ett lönekonto, ett parkont, sonens konto och ett pensionsparkonto. det har varit så himmla msiidigt att kunna se allt detta på samma internetbank.

Men nu när jag har blivit ensamstående och betalar all mat själv känner jag att jag itne har nånkoll på mina pengar på mitt konto.. när allt dras från samma.. tänkte handla mat på ica kortet, föra över en summa varje månad och ha det som matkonto.

Sk jag behålla swedbank och ha icabanken som matkonto bara eller ska jag ha allt på ica? hur blir det då med sonens konto och mitt pensions konto?

• Svar på tråden Byta helt till ICA banken?
  • Tecken

Vi har nästan allt på ICA: har bankkort med Mastercard samt bolånet där. Jag tycker att det är väldigt smidigt, men samtidigt tycker jag det funkar bra med Swedbank. ICA har dock högre ränta på sitt konto - Swedbank har 0.0% på lönekontot...

Vet faktiskt inte hur det blir med ditt pensionskonto och sonens konto - ring och hör med ICA-banken

Svar på tråden Byta helt till ICA banken?