• Taffer

Sola solarium

Hur ofta måste man sola solarium i början för att det ska ge nått resultat? Om man skulel sola en gång i veckan, blir det något direkt resultat av det?

• Svar på tråden Sola solarium
  • Taffer

Ohh, har hittat ett drop-in solarium här där jag bor som har öppet tidigt, så då skulel man ju kunna gå dit inna jobb, när man itne ska lämna lillen på dagis

• engios

du kan ju börja me 15 min 2 ggr i veckan(med ett bra avstånd mellan dagarna)i 2 veckor..sen räcker det om du går en gång i veckan 20 minuter...

allting beror på din hud,solariet m.m...så prova dig fram...

lycka till

• Taffer

engios: Ok, så det räcker med så pass ltie i början ändå? Trodde man skulel behöva minst 3-4 gågner i veckan med 20 minuter åt gågnen elelr nått
    Jag är väldigt blek i hyn, men har ganska lätt att bli brun när jag väl solar. Eller ja, jag blir brun i alla fall
    Är så less på att vara så blek nu så vill få ltie grund inför sommaren i alal fall

• Suzy QX

Solarierna som är nuförtiden är mycket starkare än de som var förr. På 80-talet kunde man sola 2x30 min i en solning utan att bränna sig, men idag skulle jag aldrig sola längre än max 25 min. Det kostar därefter mer per minut.

• Taffer

Suzy QX: Gud nej, så länge skulle jag aldrig sola, speciellt itne i början. Jag är jätteblek så det hade förstört mej helt

Svar på tråden Sola solarium