Sola solarium
Hur ofta måste man sola solarium i början för att det ska ge nått resultat? Om man skulel sola en gång i veckan, blir det något direkt resultat av det?
Hur ofta måste man sola solarium i början för att det ska ge nått resultat? Om man skulel sola en gång i veckan, blir det något direkt resultat av det?
Ohh, har hittat ett drop-in solarium här där jag bor som har öppet tidigt, så då skulel man ju kunna gå dit inna jobb, när man itne ska lämna lillen på dagis
du kan ju börja me 15 min 2 ggr i veckan(med ett bra avstånd mellan dagarna)i 2 veckor..sen räcker det om du går en gång i veckan 20 minuter...
allting beror på din hud,solariet m.m...så prova dig fram...
lycka till
engios: Ok, så det räcker med så pass ltie i början ändå? Trodde man skulel behöva minst 3-4 gågner i veckan med 20 minuter åt gågnen elelr nått
Jag är väldigt blek i hyn, men har ganska lätt att bli brun när jag väl solar. Eller ja, jag blir brun i alla fall
Är så less på att vara så blek nu så vill få ltie grund inför sommaren i alal fall
Solarierna som är nuförtiden är mycket starkare än de som var förr. På 80-talet kunde man sola 2x30 min i en solning utan att bränna sig, men idag skulle jag aldrig sola längre än max 25 min. Det kostar därefter mer per minut.
Suzy QX: Gud nej, så länge skulle jag aldrig sola, speciellt itne i början. Jag är jätteblek så det hade förstört mej helt