fleecefodrade regnkläder
Vart kan man köpa såna någonstans?
såg ett litet barn med uppvikta ärmar och där var det tjock fleece,,, såna regnkläder vill jag ha till min son
Vart kan man köpa såna någonstans?
såg ett litet barn med uppvikta ärmar och där var det tjock fleece,,, såna regnkläder vill jag ha till min son
vi har såna från lindex. men vi har precis slutat använda det för det är för varmt nu när det är 10 grader på dagarna. men ni kanske har kallare?
Jobbar på förskola där vi se många olika kläder...
Poppis just nu e fleece fodrade regnkläder =)
Vet att EXIT har å Toys r Us trot eller ej ;)
Lycka till!!!
Vi kör med ofodrade regnkläder och fleece under (eller något annat). Dottern dagmamma rekomenderade oss att inte köpa fodrat eftersom fodret torkar långsamt (de blir lätt svettiga i de fodrade regnställen).
vårat fodrade regnställ torkar fort och bra. men däremot mindre bra nu när det blir varmare som jag skrev. då är det bättre med lager som man kan ta av när det blir varmt.
Didriksson, Lindex (bamse) och HM vet jag har !
Vi har fodrade regnställ som vi har köpt på ICA Maxi men de börjar bli för varma nu när det är soligt.
Annars jättenöjda.
Vi har använt vårt H&M fleecefodrade regnställ väldigt mycket i vinter eftersom vintern varit så blöt och slaskig hos oss. Superbra när det är lite kallt. Nu går vi över till ett ofodrat regnställ.