• StrongButFragile

    Någon som blivit mobbad i yngre år?

  • Svar på tråden Någon som blivit mobbad i yngre år?
  • StrongButFragile

    Ingen som blivit utsatt för mogging eller liknande?

  • matten68b

    OJA.....från 7:an till 9:an. Är livrädd att samma helvete ska hända våra barn.

  • Rulltrappa

    jo, men inget jag är bitter över nu. dock ganska förnedrande att ha en massa folk som oroade sig för en hela tiden. man fick ju inte så mycket till privatliv...

  • StrongButFragile

    Det bara ploppa upp några minnen från man var liten..vad skulle ni vilja säga till era mobbare idag?

  • JohannaÅ

    Jag var utsatt från 3:an till 9:an.
    Efter skolan har jag jobbat mycket med att förebygga mobbning, läser nu till lärare med inriktning mot fritidshem. För jag vill verkligen vara ute i sklorna och hjälpa dem att förebygga det och få slut på mobbning som redan pågår.

  • annmi

    Jaa,istort mått
    Misshandlad av vissa av mina Klasskamrater.

    Jag skulle vilja säga: Hur kunde du?
    Anser du detta var rätt?
    Skulle du vilja att Ditt barn mobbas?
    Jaa,masser...Fast antagligen blir man väl helt tyst

    Självklart sitter endel av såren kvar
    Vissa Personangrepp gör det,fast...inget jag lider av ida'

  • StrongButFragile

    Jag har iofs kommit över det mesta oxå men det sticker till nånstans i närheten av hjärtat när man tänker på vad man blev kallad som liten o känslan av hur man mådde går inte bort. Fast att må bra o bli lycklig är väl kanske den bästa hämnden :)

  • Loris
    StrongButFragile skrev 2008-04-06 10:35:02 följande:
    Det bara ploppa upp några minnen från man var liten..vad skulle ni vilja säga till era mobbare idag?
    Vad ska man säga? Det är inget som plågar mig idag..
    Min uppväxt hade väl kunnat vart roligare, men man har väl lärt sig något på att bli mobbad också..
Svar på tråden Någon som blivit mobbad i yngre år?