• Sheridan

Har du hörnkylskåp?

Vi ska snart renovera ett kök. Jag har sett att det finns hörnkylskåp som ska vara stora som ca 4 vanliga.... ÄR dom bra?? HIttar man i dom eller får man rensa ut sånt man inte ens kan gissa vad det är?? Tar dom jättestor plats och dominerar hela köket?
    Tacksam för tips och tyckanden.

• Svar på tråden Har du hörnkylskåp?
  • Mia83

Vilken typ av familj har behov av så mycket kylutrymme? Jag tycker det brukar gapa tomt i vår 155-cm-kyl.
    OT, men blev nyfiken.

• Sheridan

Tja vi är bara fyra stycken i familjen men är mycket matintresserade, lagar mycket mat, långkok osv. Har inte riktigt något bra "kallskafferi". Men man får plats med drickabacken, kalla öl , kyla vita vinet, grava laxen, stora potatispåsen....Är kanske lite gammaldags av oss :) HUrsom helst så är det i reklamen det står att det är stort som nästan 4 vanliga kylskåp -vad nu vanligt kylskåp är för något. Det var därför jag efterlyste nån som har ett!

• Sheridan

Ja jag vet att norcool säljer dom men jag vill höra från någon som HAR ett hemma i köket och hur den personen tycker det funkar.

• Mia83
    Mia118 skrev 2008-04-03 22:31:27 följande:
    Tänkte på Mia83 som vart nyfiken...
    Tack
  • Mia118
    Mia83 skrev 2008-04-03 22:31:57 följande:
    Tack
    Så lite så! Blev ju nyfiken själv också! Flört
  • Sheridan

Aha.... Jag trodde alla visste om hörnskylskåp :) .......

• Mia83
    Sheridan skrev 2008-04-03 22:46:50 följande:
    Nope. Men om jag någon dag upptäcker att jag bor i ett hus, med ett kök så stort att det ekar i det, så ska jag överväga ett sådant.
  • Mia118
    Sheridan skrev 2008-04-03 22:46:50 följande:
    Hade aldrig hört talas om det innan jag läste din tråd här! *ler*
  • Sheridan

puffar lite -någon kanske vill dela mrd sig av sina erfarenheter...

Svar på tråden Har du hörnkylskåp?