• Anonym (Överaska)

Sexleksak till min kille, tips?

Jag funderar på att köpa en sexleksak till min kille, är det någon som har tips på vad man skulle kunna hitta på?
    Kan vara någon han kan använda ensam eller tillsammans med mig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-04 10:26
    Tänkte mer på er som kanske har köpt någon leksak till er kille som han verkar uppskatta eller som han kanske önskat sig.

• Svar på tråden Sexleksak till min kille, tips?
  • Anonym (Lokatt)

finns ju vibrerande ringar man kan sätta på snoppen som även stimulerar dig när ni har sex.

• Spartacus

? bra fråga... tror inte jag uppfatattat så mycker fler leksaker för killar än lösvaginor och hur kul är dom?

• Anonym (=))

Fleshlight har jag hört är uppskattad av de män jag har frågat. Inte så snygga men han kan ju blunda =)

• dio

på teknikmagasinet kan man köpa clone a willy. haha man kan göra en avjutning av din sambos penis, stoppa in en medföljande vibrator och så kan ni ha dubbelt upp

• Mamsis
    dio skrev 2008-04-04 19:35:01 följande:
    på teknikmagasinet kan man köpa clone a willy. haha man kan göra en avjutning av din sambos penis, stoppa in en medföljande vibrator och så kan ni ha dubbelt upp
    Har hört att det ska finnas en motsvarighet för kvinnor, men jag UNDRAR hur det går till jag
  • W W
    Mamsis skrev 2008-04-05 09:50:03 följande:
    Har hört att det ska finnas en motsvarighet för kvinnor, men jag UNDRAR hur det går till jag
    Va? kräver att få veta mer om det!! (om du vet förstås)
    You call me a bitch like it's a bad thing
Svar på tråden Sexleksak till min kille, tips?