• FruMadde4barnTätt

när är vår son redo för busfabriken, någon som varit där, vilken ålder??

när är vår son redo för busfabriken, någon som varit där, vilken ålder ska barnen vara??

Busfabriken är ett inomhus lekland i djungelmiljö. Här får alla barn hoppa, leka , busa, stoja, springa, pyssla, mysa och knasa sig så mycket de vill. Här finns klätterställningar, hängbroar, krypgångar, jättebollar, jättestor rutschkana, bollhav, studsmattor, trampbilar, hoppborgar, multisportarena, airbazoka, biorum samt babyhörna för de allra minsta

• Svar på tråden när är vår son redo för busfabriken, någon som varit där, vilken ålder??
  • Stanna

Min dotter var där när hon var drygt två år har jag för mig. Nu fyller hon snart tre, och vi ska snart åka dit igen.

• Pshevil

Min man började ta dit sonen för ett par månader sen, han är nu 2 år och 4 mån. Zeb tycker det är jättekul! 

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • xandra84

när vår dotter var ca 1 ½ år tyckte hon det var roligt att vara där..vi var där innan hon var 1 oxå men hade inte så mycke för det..

• mamma till Alexander

Det är nog väldigt individuellt för vi var där med äldsta sonen och hans kusin förra året. Då var min son 2 1/2 år och kusinen drygt 1 år. Hans kusin sprang runt och hade jättekul, provade allt. Min son som är väldigt lugn och försiktig av sig ville inte prova något annat än att cykla på cyklarna där. Vågade inte åka rutschkanorna, inte klättra i klätterställningarna, inte hoppa i studsmattorna eller hopptornen heller. Men nu var vi där igen för några veckor sedan. Sonen är nu 3 1/2 och NU var han redo. Han provade allt och hade jättekul. Hade med min yngsta son också denna gången och han hade också superkul. Provade allt och han var knappt 1 år. Så det är väldigt olika skulle jag vilja säga!!!

• FruMadde4barnTätt

vi har nu varit på busfabriken, sonen tyckte det var jätte roligt, vi provade det mesta och det det blev mycket skratt. det var många barn där, och häftiga klättrerställningar och bra mat billigt.
    100 kr för tre timmar

Svar på tråden när är vår son redo för busfabriken, någon som varit där, vilken ålder??