• kitty79

Trendsales.DK erfarenheter någon ?

ja jag undar litegrann över Trendsales.dk , är ett himla jobb att regga sig där , hur har ni andra gjort som har konton där? jag har mejlat och mejlat i snart 2 dagar nu, det bara krånglar , och nu har de dessutom inte besvarat mig på flera timmar ,,,,

puh hoppas verkligen att det är värt det , verkar ju finnas hur mycket fina barnkläder som helst ju

• Svar på tråden Trendsales.DK erfarenheter någon ?
  • Lina med Liten

det va ju superenkelt att regga o öppna konto. vad exakt är det som strulat??

**Älskade lilla Thea**
  • kitty79

jag kan inte föra över pengar till mitt konto får enbart upp error meddelande hela tiden ,har därför mejlat "personpapper" till trendsales

• Lina med Liten
    kitty79 skrev 2008-04-04 15:55:37 följande:
    hur gjorde du kan du betala med ditt kort ?
    japp! Mailade och fick väl svar nästa dag om jag inte minns fel... då va det bara o köra...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Har de godkänt det du skickat eller är det där felet ligger?? Har du fått OK??

**Älskade lilla Thea**
  • kitty79

det är där felet ligger , har provat att scanna då kunde de inte se dok. tillräckligt tydligt , provade att ta kort samma sak där , skickade ett worddok kunde de inte öppna , nu formaterade jag om worddok som är ett inscannat dok från början till en pdf fil och skickade ... pust säger jag bara , det värsta är att jag har ju redan kommit överens om en affär med en säljare och vill ju inte gå miste om varan ,

men efter du fick ok då gick det smidigt eller ? funkar det att använda sig av sitt E-kort sen eller måste man köra med sitt ordinarie kort

• kitty79

vad var det för typ av dokumentation som du skickade och i vilket format ???

många frågor här nu =)

• Lina med Liten

Men oj! Jag tog en bild på kk samt deklarationen fr förra  året (täckte över allt utom adress o myndighetsnamn... Mailade det som en bifogad bild-alltså inte word el ngt annat...

**Älskade lilla Thea**
  • kitty79

Ok , ja jag har minsann fått greja ...

har tagit kort på mitt körkort nu ,hoppas att de godkänner det ialf.

• Lina med Liten
    kitty79 skrev 2008-04-04 19:21:46 följande:
    Ok , ja jag har minsann fått greja ...har tagit kort på mitt körkort nu ,hoppas att de godkänner det ialf.
    Är det tydligt när du öppnar bilden så borde de ju inte klaga.... Lycka till!
    **Älskade lilla Thea**
  • kitty79

tack , nej jag ser då mitt körkort tydligt.... hoppas bara det duger till dem , verkar ju vara lite av en guldgruva om man gillar danska märken , har du nån koll å¨vad frakten brukar hamna på , när det gäller typ varor för under 250g?

• Lina med Liten

Om de skickar som maxibrev (vanligast) kostar det 34Dkr...

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Trendsales.DK erfarenheter någon ?