• Anonym (I spy)

Behöver "spion-hjälp" av mobiltelefon, karln otrogen

Hej!

Min man har varit otrogen.
    Han nekar men alla bevis pekar mot honom.

Han har använt en mobiltelefon för att ha kontakt med den andra kvinnan, en gammal Nokia 8910, där han haft ett Comviq kontantkort.

Samtalspecifikation kan man ej få på kontantkort tyvärr, annars hade jag ordnat det, men jag har hört att man kan ta sig in i telefonen & hitta all gammal samtals- & sms-historik.
    Stämmer det? Simkortet han använt är kasserat, men jag har ett nytt kort med samma nr (beställde ett nytt från comviq)
    Är villig att få fram infon till i princip vilket pris som helst....

Behöver ej höra att han är ett svin & att jag bör lämna honom, att jag ska gå vidare osv, utan jag vill ha ren hjälp i ärendet!

Mycket tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Behöver "spion-hjälp" av mobiltelefon, karln otrogen
  • Anonym

Tyvärr tror jag inte du kan nå den infon, inte som privat person iaf.

• Anonym

Finns de inga sparade sms, nr, samtalslistor på telefonen han ahde då?

• Anonym

Risken med ditt inlägg är att det finns snutar här på FL som kommer tycka DU är ett svin som snokar...

Så patetiskt av dem.

• Anonym (I spy)
    Anonym skrev 2008-04-04 18:19:54 följande:
    Finns de inga sparade sms, nr, samtalslistor på telefonen han ahde då?
    Allt sånt är borta
  • Anonym

Finns uppringda nummer och så man kan kolla, men i allafall på min mobil försvinner alla de listorna om man har tagit ut sim kortet eller tagit ut batteriet.

• Anonym (I spy)
    Anonym skrev 2008-04-04 18:20:37 följande:
    Risken med ditt inlägg är att det finns snutar här på FL som kommer tycka DU är ett svin som snokar...Så patetiskt av dem.
    Jo, men dom har nog inte blivit bedragna, utan lever i en perfekt värld, med trogna män, söndagsmiddagar & fan vet allt...
  • Anonym (I spy)

Allt sånt som går att kolla på "vanligt vis" är raderat....jag behöver någon/någonting som tar sig in i telefonen (om sånt nu sparas, som typ på en hårddisk)

• Anonym

Det finns programvaror för att återskapa raderad information på datorer men jag vet inte om det fungerar på telefoner och skulle det gå förutsätter det att du kan ansluta telefonen till en dator via kabel.

Men luska runt lite på nätet så kanske du hittar nåt matnyttigt, börja med att besöka www.flashback.info/ och kolla under forumdelarna "data och teknologi" så kanske du finner nåt av intresse

• Anonym
    Anonym (I spy) skrev 2008-04-04 18:23:14 följande:
    Jo, men dom har nog inte blivit bedragna, utan lever i en perfekt värld, med trogna män, söndagsmiddagar & fan vet allt...

Precis..

Jävligt lätt att vara fördömande då!!!!

Såna personen klarar man sig bra utan i sina trådar!!

• Anonym

De gjorde ju nåt på rix fm morgonzoo i veckan som var....
    Man kunde komma in i den andres telefonsamtal via sin egen mobil.
    Och lyssna på samtalet den andre hade....

Svar på tråden Behöver "spion-hjälp" av mobiltelefon, karln otrogen