• ModerBlå

Hittade ett gäng filmrullar *hjälp vad kostar framkallning nu för tiden?*

Hittade ett gäng filmrullar i ett skåp 14 st rullar närmare bestämt samt 5 engångs kameror..... det är runt 4-5 år gammla.

Hjälp vad kan detta kosta....är ju supernyfiken....

• Svar på tråden Hittade ett gäng filmrullar *hjälp vad kostar framkallning nu för tiden?*
  • Silverkatten06

Tror att det skiljer rätt mycket från ställe till ställe. Dyrt är det i alla fall tycker jag.

Nuförtiden tar jag bara digitala bilder och skriver bara ut de som blir bra, men förr framkallade jag hos www.extrafilm.se/. Har för mig att de var rätt billiga när jag jämförde...

• ModerBlå
    Silverkatten06 skrev 2008-04-04 19:36:45 följande:
    Tror att det skiljer rätt mycket från ställe till ställe. Dyrt är det i alla fall tycker jag.Nuförtiden tar jag bara digitala bilder och skriver bara ut de som blir bra, men förr framkallade jag hos www.extrafilm.se/. Har för mig att de var rätt billiga när jag jämförde...
    precis...det gör vi med tar endast digitala bilder....några rullar är från extra film
  • Master J

köp fotopåsar, brukar kosta ca 35-55 kronor. per rulle då...

• mammatalman

det kostar (tror jag) 109kr för 24 rullers och 149 för en 36 rullers om man framkallar med extrafilm men då får man en ny film för varje rulle du skickar in och det kanske du inte vill ha gå ner på stan o kolla det borde ligga där i kring men det är billigare om du tar det på en vecka på stan kanske runt 80kr

• mammatalman

Master J skrev 2008-04-04 19:42:19 följande:

köp fotopåsar, brukar kosta ca 35-55 kronor. per rulle då...
    vart framkallar man då?
Svar på tråden Hittade ett gäng filmrullar *hjälp vad kostar framkallning nu för tiden?*