• Anonym

Jag är sexsomnia

Jag har vaknat upp ett antal ggr av att jag och min partner har sex med varann, jag vaknar ett tag innan han varje gång. Har vart orolig ett tag för att vakna upp av att man har sex och inte veta om varför de händer. Kollade på dr house nyss, och där fick en tjej veta att hon är sexsomnia. Så nu vet jag att jag får sitta och googla lite om det och se om man kan sova lite bättre.

• Svar på tråden Jag är sexsomnia
  • MiamiVice THE Slyna

Fan nu fick du mig att googla också...

• Anonym

MiamiVice: Säg till om du hittar något bra! :) Jag verkar inte hitta nått bra iaf.

Dodisens mamma: Jag blev rädd de första 2 ggr jag vaknade av att jag hade sex med min partner, full akt var det med hihi. Nu när jag tänker efter så tror jag att han med lider av det, vet inte hur många ggr han försöker sätta på mig när han har somnat och jag ligger vaken o läser har slutat med att han får sova i soffan. ibland får han sova i rummet men då har vi båda underkläder på oss.

• Dodisens mamma

ojoj låter ju jätteläskigt..tänk asså om man då somnar brevid en av sina familjemedlemmar? farfar? blir det likadant då eller är det bara med partnern?!

• Queen70

Så kul... *Asg*
    Skulle ju bara va å hänga sig den dagen kan jag säga.

Dodisens mamma skrev 2008-04-04 21:34:35 följande:

ojoj låter ju jätteläskigt..tänk asså om man då somnar brevid en av sina familjemedlemmar? farfar? blir det likadant då eller är det bara med partnern?!
  • pappaX2

LoL - förstår att det är creepy men oxå väldigt kul, förlåt! :)

• Anonym (Laban)

Vad är problemet? Jag och frugan har gjort så i 25 år. Det är ju skithäftigt att vakna "mitt i ett samlag". Förstår inte vad som är skrämmande med detta!?

Svar på tråden Jag är sexsomnia