• Vadapo

Anal onani

Undrar hur vanligt det är att kvinnor onanerar analt? Oavsett om det handlar om att smeka sig analt med ett finger, till att föra in en dildo där bak?

Kan det vara ett bättre alternativ än analsex? Eller ger analsex lusten till att även onanera analt?

Antar att detta är lika tabu för män som kvinnor att onanera analt? Har själv erfarenheter av att bli penetrerad analt, då min sambo vid vid vissa tillfällen (inte blivit så ofta) fört in ett finger i anus på mig när hon sugit av mig. Vid några tillfällen har hon kombinerat det med en dildo.

Har vid två tillfällen testat att onanera själv med hennes dildo. Tycker det är grymt skönt. Skulle vara kul att höra om andras erfarenheter och tips om detta.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-06 00:56
    Tyvärr har väl mitt inlägg missuppfattats med tanke på vissa kommentarer jag har fått. Glöm den här tråden, är bäst för alla antar jag.

• Svar på tråden Anal onani
  • Anonym

Jag gör det då och då.. är ett skönt alternativ när man är sugen på mer än vanlig onani men inte sex...

variation helt enkelt....

Jag kan även få anala orgasmer så det är en av alla anledningar till att jag gör det.

Använder mestadels bara glidmedel och fingrar.  Har även analsex med min man men inga dildos.

• Conny homopappan

varför frågar en KILLE hur Tjejer onanerar.. vore det inte bättre att ta reda på hur du själv ska onanera.. fast det e ju klart då kanske du inte har någon LÄSNING att onanera till... SUCK

• Anonym (Så trött)

Conny, Hymen,

Man läser HUR många kvinnor som helst i det här forumet som blir uphetsade av det de läser.

De säger det rakt ut, ibland till och med att en viss tråd ledde till onani.

Har ingen aning om vad Vadapos motiv är för den här tråden men kom igen, lite jämlikhet tack. Låt killen vara ifred.

• Anonym (Lisen)
    Hymen skrev 2008-04-05 02:09:16 följande:
    Vadapo, du är ett äckel.
    Egentligen borde jag anmäla detta inlägg men tycker att det är för mycket anmälningar hit och dit andå på FL. Men vem är du som sätter dig till doms över "Vadapo"? Vi som läser inlägg här på FL vet redan din inställning till sex, så den typen av kommentarer kan vi vara utan.
  • Anonym (...)

Anal onani är heeeelt underbart... för mig om jag är äckel för det so be.
    Men fan va man tycker synd om folk som kör missionär år in och år ut.
    Eller jag onanerar inte sj tycker bara det är jobbigt men låter killen göra det åt mig.

Men i den förhållandet jag lever i så är det mycket "de du gillar göra ska man va bered att få tillbaka"

Så me andra ord så K*****r jag min kille analt oxå det funkar för mig.

• Conny homopappan
    Svar på #4

Anonym (Så trött) skrev 2008-04-05 09:33:26 följande:
    Conny, Hymen,Man läser HUR många kvinnor som helst i det här forumet som blir uphetsade av det de läser.De säger det rakt ut, ibland till och med att en viss tråd ledde till onani.Har ingen aning om vad Vadapos motiv är för den här tråden men kom igen, lite jämlikhet tack. Låt killen vara ifred.
    Jag har absolut inget emot att folk blir kåta av trådar här.. Men känner att en kille inte har mycket mening med att få reda på hur en tjej onanerar och tvärtom
  • Anonym (*ler*)

Själv väntar jag med spänning på min strap on =) (jag är kvinna) sen ska jag ila hem till min kk och sätta på honom =)

Onanerar analt ibland, det beror på vad jag är sugen på.

• Anonym (Så trött)

Conny homopappan skrev 2008-04-05 10:20:06 följande:

Svar på #4Anonym (Så trött) skrev 2008-04-05 09:33:26 följande:Jag har absolut inget emot att folk blir kåta av trådar här.. Men känner att en kille inte har mycket mening med att få reda på hur en tjej onanerar och tvärtom
    Som du själv skrev, han kanske blir upphetsad av det

Han kan vara nyfiken på att lära sig om skillnader och likheter mellan kvinnor och män.

Han kanske tänker att om kvinnor onanerar på ett visst sätt är det sannolikt att det är någom man kan använda för att göra det skönt för henne vid sex och det vore ju vällovligt.

Alla gillar ju inte samma saker men sex handlar ju mycket om att prova och nya uppslag är aldrig fel. Det bästa är väl om man får se partnern onanera för att lära sig vad som är skönt, men alla är ju inte komfortabla med det så att fråga här är väl ingen dum idé.

Min poäng är att det finns tillräckligt med positiva sätt att tolka TS för att man ska låta bli att SUCKA åt honom.
  • MiamiVice THE Slyna
    Hymen skrev 2008-04-05 02:09:16 följande:
    Vadapo, du är ett äckel.
    Tycker det verkar som om du stör dig på väldigt mycket inne på "sex och samlevnad". Ett tips..kolla in andra trådar. Onödigt att skapa taskig stämning här..
  • MiamiVice THE Slyna
    Conny homopappan skrev 2008-04-05 01:22:38 följande:
    varför frågar en KILLE hur Tjejer onanerar.. vore det inte bättre att ta reda på hur du själv ska onanera.. fast det e ju klart då kanske du inte har någon LÄSNING att onanera till... SUCK
    Han kanske är nyfiken? Om jag vill veta saker om män så blir det ju mest naturligt att jag frågar just en man.. Och om han nu skulle bli kåt och vilja runka till vad som skrivs här, vad ska vi göra åt det? Det kan vi väl bjuda på?
  • W W
    MiamiVice skrev 2008-04-05 17:57:13 följande:
    Han kanske är nyfiken? Om jag vill veta saker om män så blir det ju mest naturligt att jag frågar just en man.. Och om han nu skulle bli kåt och vilja runka till vad som skrivs här, vad ska vi göra åt det? Det kan vi väl bjuda på?
    klart vi på det  däremot har jag inget att tillföra just den här tråden eftersom det inte är något jag håller på med själv *s*
    You call me a bitch like it's a bad thing
Svar på tråden Anal onani