• Southern Belle

222

Sen en tid tillbaka ser jag väldigt ofta 2:or överallt, t ex jag kan ha låtit bli att kolla på klockan under flera timmar men just när jag väl tittar är den 22:22 (även 2:22 i bilen som har en amerikansk klocka) eller så visar termometern att det är 22,2 grader inne eller 2,2 grader ute, svarar jag på ett inlägg el omröstning blir jag ofta svar nr 222, jag råkar ofta titta på mickon just när det är 22 sek kvar av tiden osv...

Vad kan det bero på? Att jag är på väg att bli knäpp? Läste nåt halvflummigt nånstans om att det är ett tecken på att änglarna vill en något. Jag är annars en väldigt naturvetenskapligt lagd person som inte tror på ockulta saker men nu börjar jag tycka att jag ser dessa 2:or lite väl ofta... Även maken har reagerat på det så det är inte bara som jag själv inbillar mej...

Min mamma dog den 22 nov för några år sen. Är det därifrån 2:orna kommer....?!

Nån som har hört om nåt liknande? *nyfiken*

a balanced diet is Chocolate in both hands
  • Svar på tråden 222
  • Carinamamma84

Det är för att hon vill dig något ju Gumman.
    Bli inte rädd men ta vara på det och fråga henne vad hon vill dig.
    jag tror bara att hon vill att du ska veta att hon är med dig just då.

• sakoline

eller så har det bara fastnat så du tänker inte på alla gånger du kollar på klockan och den visar nåt annat, t.ex. på morgonen
    ungefär som när jag skaffade glasögon i fyran och bara såg, läste och hörde om glasögon överallt.
    eller, så är det din mamma ja...

• TheDev

Borde inte mamman ha kilat vidare i februari i så fall? Tycker väl att TS borde se "2211" eller "1122" överallt?
    I övrigt håller jag väl med sakoline. Mest troligt.

• Southern Belle
    sakoline skrev 2008-04-05 02:01:15 följande:
    eller så har det bara fastnat så du tänker inte på alla gånger du kollar på klockan och den visar nåt annat, t.ex. på morgonenungefär som när jag skaffade glasögon i fyran och bara såg, läste och hörde om glasögon överallt.eller, så är det din mamma ja...
    Ja, i början var jag övertygad om att det var så men efter att ha blivit medveten om det har jag undvikit att titta på klockan, som ett experiment. Trodde också att jag hade en "inbyggd klocka" som fick mej att titta på klockan just vid den tiden men även om jag tittar på en klocka som går fel så visar den 22:22... Skumt..!
    TheDev skrev 2008-04-05 10:01:38 följande:
    Borde inte mamman ha kilat vidare i februari i så fall? Tycker väl att TS borde se "2211" eller "1122" överallt?I övrigt håller jag väl med sakoline. Mest troligt.
    Snällt sagt...
  • Southern Belle

Det finns tydligen många fler än bara jag som ser samma sifferkombination om och om igen. Sökte vidare och hittade mer om änglar som försöker kontakta människor. Som jag skrev ovan, jag är inte alls lagd åt det övernaturliga hållet och tror egentligen inte alls på det här men lite kul läsning är det allt...

http://www.1111angels.net/content/view/11/25/

• Srmerlin

222=2+2+2=6 kärlekens nummer, i symboliken borde det hela betyda att någon försöker säga dig att någon visar sin kärlek till dig.. man får ta alla aspekter i beaktanda när man upplever saker omkring sig. vem, vad, hur, och när?!?

Enligt din utsago så "kan" det vara din mor som försöker säga dig något.

Svar på tråden 222