Barnstolar på restaurang - Rethymnon, Kreta
Jag har hört att barnstolar på restauranger i Grekland är ett okänt begrepp är det så? Letar förtvivlat efter smidiga portabla barnmatstolar men är det i onödan?
Jag har hört att barnstolar på restauranger i Grekland är ett okänt begrepp är det så? Letar förtvivlat efter smidiga portabla barnmatstolar men är det i onödan?
Sen vi fick barn har vi "bara" varit i Thailand men där var de i det närmaste obefintliga. Inför vår nästa resa ska vi investera i en "Sack n´seat", ett tygstycke man trär över en vanlig stol och det blir som en barnstol. Passar för barn från 6 mån till 2 år, finns på 1klass.se för 200 riksdaler. Om jag vore du skulle jag köpa en sån för säkerhets skull.
Tack för svar! Sack´n seat verkar himla smidig och rätt billig. Grabben fyller 2 när vi åker och jag har en känsla av att han inte kommer uppskatta att sitta i en sådan. Har kikat på en skötväska med inbyggd barnstol (placeras på vanlig stol) där barnet kommer upp en bit. Känns bara lite fånigt att köpa en skötväska till en 2-åring men men förmodligen kommer jag ha glädje av den på semestern då!!
Vi har bara varit i Turkiet och där var det inga problem. Men jag tror det kanske beror på var man bor också. Vi hade ett all in clusive hotell, väldigt barnvänligt, typ familjepaket och då var allt väldigt anpassat efter barnfamiljer.