• Alvi

Dr Phil: "Jag och min fru har minsann varit gifta i 31 år...........!"

Han kläcker ofta ur sig att han minsann har varit gift i 31 år och han har lärt sig ditten och datten och så sitter frugan där i publiken och nickar så fruigt och "Ja, han var så knasigt ologisk när vi var nygifta, hohoho", men är det inte så att han har varit otrogen och de har varit separerade och sådär!?

Isåfall är det ju värsta lögnen för att det ska låta bra!? Sprid lite ljus över detta, annars kommer jag alltid att störa mig på det!

Heidi på fjället, utgången mjölk, hur uttalar man Toffifee? Allt du undrar, har Effellarna svar på!
  • Svar på tråden Dr Phil: "Jag och min fru har minsann varit gifta i 31 år...........!"
  • Vildblomman

jag har för mig att jag läst någonstans att alla hans "bra" råd och grejor kommer av att han själv varit där om säger så..

• Alvi

... fast då ska han väl inte sitta och säga att han har varit gift i 31 år....? Fundersam

Visst, det är väl orimligt att tycka att han ska flika in "med ett längre uppehåll" varenda gång han säger så, men ändå... Han får de tju att låta som att han är guds gåva till fruarna... Skrikandes

Heidi på fjället, utgången mjölk, hur uttalar man Toffifee? Allt du undrar, har Effellarna svar på!
  • skåne tjej

Vilket äktenskap har inte problem??
    om de har varit gifta i 31 år så är det väl sant om han säger det, varför hänga upp sig på det?

First God created man, then he had a better idea...
  • S vali s

Antagligen så är han Guds åva till sin fru eftersom dom hängt ihop i 31 år

Varför bry sig liksom helt uppenbart uppskattar folk hans råd o hjälp...

Den late får brått när det blir kväll
  • WimsA

Oj då. Detta kände icke jag till. Har han varit otrogen?? Uscha dig Dr Phil!

Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • Prisssan

Jag har fått för mig att han har varit alkoholist, stämmer det, eller är det bara min fantasi som ställer till det för mig?

Känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig, som följer mig vart jag än går.
  • Nathalie009

haha ja och i ett program när det var par som svor åt varann och kallade varann fula namn, sa ju han att ha och hans fru aaadlrig sagt ett fult ord till varandra sen de träffades, och hon satt där och nickade..

Hur troligt är det? hahhaa.. Nångång msåte väll ngn kläckt ur sig ett fult ord :P

People are strange.
  • skåne tjej
    WimsA skrev 2008-04-06 07:49:56 följande:
    Oj då. Detta kände icke jag till. Har han varit otrogen?? Uscha dig Dr Phil!
    du kanske inte ska tro stenhårt på en sådan källa som FL... det är väl känt att det snackas vitt och brett om det mesta här på forumet, ofta saker som folk inte har en aning om.
    First God created man, then he had a better idea...
  • WimsA
    skåne tjej skrev 2008-04-06 07:51:37 följande:
    du kanske inte ska tro stenhårt på en sådan källa som FL... det är väl känt att det snackas vitt och brett om det mesta här på forumet, ofta saker som folk inte har en aning om.
    Du kan vara lugn, jag tror inte på allt jag läser på FL, lååååååååångtifrån!
    Är man Stor och Stark måste man vara Snäll.
  • Prisssan

Perfekta paret va?

Nathalie009 skrev 2008-04-06 07:51:34 följande:
    haha ja och i ett program när det var par som svor åt varann och kallade varann fula namn, sa ju han att ha och hans fru aaadlrig sagt ett fult ord till varandra sen de träffades, och hon satt där och nickade..Hur troligt är det? hahhaa.. Nångång msåte väll ngn kläckt ur sig ett fult ord :P
    Känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig, som följer mig vart jag än går.
Svar på tråden Dr Phil: "Jag och min fru har minsann varit gifta i 31 år...........!"