Var köpa "hyllpluppar" och vad heter det egentligen?
Ja ni vet sådana där små "pluppar" av ngt slag som man lägger hyllplan på? Vi har byggt en egen hylla elelr rättare sagt tv-bänk och behöver lägga hyllplan på ngt...
Ja ni vet sådana där små "pluppar" av ngt slag som man lägger hyllplan på? Vi har byggt en egen hylla elelr rättare sagt tv-bänk och behöver lägga hyllplan på ngt...
Konsoller? Kolla med en byggbutik el järnhandel
Nä inte konsoler. Man typ borrar hål på kortsidorna och trycker in dem...
Hm..är lite oteknisk TRÄPLUGG? El nej...
Men jag vet vad det är men inte vad de heter.Men kolla iaf på en byggbutik el hjärnhandel.Säg precis som du skriver här.Ingen beskrivning el fråg är för dum.
Halloj! Det är nog hyllbärare du menar. Om du tänker på sådanan där små som man sätter i hyllhålen?
Ajajaj...Vilken beskrivning....Hoppas du förstår vad jag menar. Sådana som oftast finns i köks-skåp.
ELFA har ju hyllor,garderober förvaringssystem etc.Kolla deras hemsida.
Vi hittade på Hornbach - och ja, det hette hyllbärare!
Tack tjejer för tipsen!
Vi byggde också egna hyllor - till köket - och vi trasakde in på Ikea och köpte pluppar, de i stål där....Kostade typ 50 öre styck....sådana man har till ex Billyhyllor....
på ikea har de ju ofta skruvsallad där man kan köpa överblina småpryttlar i lösvikt/15kr per påse, vi hitta gångjärn där till hela tvättstugan för 15kr...
antar de är sånna här du söker www.jula.se/hyllbarare-10-pk-343484
jag däremot söker nånting att plugga igen sådana hål med, nån som vet vart de finns och vad det heter? :)