• Strawberry

Vid vilken ålder hade ert barn storlek 68 i kläder?

Hej!

Jag sitter här med nyköpta kläder. (helt nya, men vunna på tradera)

Jag har 2 tjejer som jag kan skicka kläderna till. Funderar om de i storlek 68 kan passa en 5¨månaders tjej.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Vid vilken ålder hade ert barn storlek 68 i kläder?
  • EmBaRaZaDa

Det tror jag kommer passa perfekt. Min 8-månaders kunde ha 68 när han var mellan mellan 4-7 mån, vissa plagg kan han använda fortfarande.

äLsKaDe ThEoDoR * 070721 *
  • MiniFröberg

Min son hade 68 från 4-7 månaders ålder, vissa saker ännu längre. En 5-månaders bör kunna ha dom.

• Jillsan80

Är så individuellt, min dotter skulle lätt kunna haft det vid 5 mån, men sonen var ju enorm så han hade 74 redan vid 5-6 mån.

• tezz840

Min son började ha dom vid 4 månader, då var dom lite stora, men använder dom fortfarande..

• cloudberry79

Sonen är prematur och har ännu inte börjat med 68, fast det är snart dags, snart 6 månader.

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
  • Miniigirl

Det är jätteolika! min son skulel det vara väldigt stort för vid den åldern! Han är 10 månader och använder storlek 62/68 nu

När han var 5 månader hade han storlek 56 och 62

• Sara1977

Min son började med 68 vid 2.5 månad, han är nu snart 4 mån och i bodys får jag snart börja med 74. Men i byxor har han nu 68.

• Caro Lin e

Det är väldigt olika. Två av mina barn hade 68 när de var ca 2 månader (urvuxet vid 3 mån) och det tredje hade fortfarande en del 68 när hon var ett år. *s*

• Isprinsessan och grodprinsen

Min son använde det mellan 3-4 månader...han är en go och rund buddha...

• ennie

Vid 3-4 månader använde sonen den storleken

• mmian

Haha, vad olika det är Min tjej är åtta månader och vi har så smått börjat använda 68:orna

Svar på tråden Vid vilken ålder hade ert barn storlek 68 i kläder?