synundersökning för körkort
hur får man tag i papper för synundersökning för körkort? ska beställa tid för de åt sonen så han får ta sitt efterlängtade körkort.skriver anonymt då jag vet att han är inne och läser på familjeliv
hur får man tag i papper för synundersökning för körkort? ska beställa tid för de åt sonen så han får ta sitt efterlängtade körkort.skriver anonymt då jag vet att han är inne och läser på familjeliv
På körskolan. Sen får han får gå till optikern och göra undersökningen där. Det tar 5-10 minuter. Han måste ha med leg.
Hmm.. när jag tog körkort gick man till synsam men nu fixar dom visst det på körskolan. Men jag vet faktiskt inte riktigt hur man gör nu.
Jag tog körkort för 2 år sen och då fick man alla papper som behövdes för synundersökning samt övningskörning av polisen. Så gåt ill polisen och be om övningskörningblanketter
tänkte på körningen.är det bättre att boka tex 5 körlektioner och köra alla efter varandra eller är det bättre o köra 2 lektioner i rad?
På körkortsportalen hemsida (www.korkortsportalen.se/VV_Templates/Page____44.aspx) finns blanketter för körkort. Bara att skriva ut. Annars finns det som sagt på trafikskolorna med.