• Eskobar77

Jag skulle vilja se dina servetter!! :-)

Japp, jag skulle vilja se dina dopservetter på bild. Är extra intresserad av flickservetter eller servetter med tryck.

• Svar på tråden Jag skulle vilja se dina servetter!! :-)
  • Älskade Ängel

Har ingen bild men jag ska bara ha enfärgade ( i mitt fall blåa ) servetter vikta till små hjärtan. Hittade jätte bra viknings beskrivningar på www.bröllopsguiden.se (tror jag att det var)

~* Stolt mamma till Sebastian född 071202 *~
  • Rosenöga

Om det ska vara servetter till buffé är det fint med Marimekko i rosa färgställningar. Vet inte om de finns i storl. som kaffeservetter. De är dyra men då slipper man tryck o dyl. De är fina i sig så man måste inte lägga ner tid på vikning o liknande.

• Rosenöga

Man kan också beställa tryckta med barnets namn och dopdatum. Jag har ett par adresser i mina länkar. Under Duni och Romance kan man hitta dem.

Går också att köpa enfärgade servetter i linnelook och skaffa en glitterpenna från Panduro och texta barnets namn och dopdag. Det finns också olika små stämplar och stämpeldynor så att man kan sätta dit en symbol i samma färg som texten, t ex små fotavtryck.

• flybell

har bilder i mitt galleri

• Emmii

Jag har beställt sevetter från kortdesign.se med sonens namn tryckt i silver på. Jättefina!

Svar på tråden Jag skulle vilja se dina servetter!! :-)