Jag skulle vilja se dina servetter!! :-)
Japp, jag skulle vilja se dina dopservetter på bild. Är extra intresserad av flickservetter eller servetter med tryck.
Japp, jag skulle vilja se dina dopservetter på bild. Är extra intresserad av flickservetter eller servetter med tryck.
Har ingen bild men jag ska bara ha enfärgade ( i mitt fall blåa ) servetter vikta till små hjärtan. Hittade jätte bra viknings beskrivningar på www.bröllopsguiden.se (tror jag att det var)
Ska kolla upp detta! Tack för tipset
Fler??
Om det ska vara servetter till buffé är det fint med Marimekko i rosa färgställningar. Vet inte om de finns i storl. som kaffeservetter. De är dyra men då slipper man tryck o dyl. De är fina i sig så man måste inte lägga ner tid på vikning o liknande.
Man kan också beställa tryckta med barnets namn och dopdatum. Jag har ett par adresser i mina länkar. Under Duni och Romance kan man hitta dem.
Går också att köpa enfärgade servetter i linnelook och skaffa en glitterpenna från Panduro och texta barnets namn och dopdag. Det finns också olika små stämplar och stämpeldynor så att man kan sätta dit en symbol i samma färg som texten, t ex små fotavtryck.
Tack igen!
har bilder i mitt galleri
Tack!
Jag har beställt sevetter från kortdesign.se med sonens namn tryckt i silver på. Jättefina!