• Empo

Har Oprah Winfrey barn?

Hmm.. Lustig fråga kanske, men har hon det?

• Svar på tråden Har Oprah Winfrey barn?
  • lolou

Nej. Hon fick tydligen ett dödfött barn i sin tonår. Har för mig att detta barn kom till vid sex. uttnyttjande

• Birgitta2

Nej, men flera hundar istället. Har för mig att hon inte KAN får barn av orsaker från barndomen och ungdomen (övergrepp etc).

• Valkyriah
    lolou skrev 2008-04-07 14:05:42 följande:
    Nej. Hon fick tydligen ett dödfött barn i sin tonår. Har för mig att detta barn kom till vid sex. uttnyttjande
    Har också för mig det,eller om hon adopterade bort det.Är osäker.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • La Lola
    Valkyriah skrev 2008-04-07 14:06:21 följande:
    Har också för mig det,eller om hon adopterade bort det.Är osäker.
    Nä, barnet dog.
    //Gordon Ramsay är min idol
  • Empo

Fy vad hemskt..
    Jag visste att hon hade flera hundar, men något barn har man ju som inte hört talas om.

Någon som vet något mer om henne? Hur kom det sig att hon blev programledare tex?

• annikaloppan
    Empo skrev 2008-04-07 14:07:54 följande:
    Fy vad hemskt..Jag visste att hon hade flera hundar, men något barn har man ju som inte hört talas om. Någon som vet något mer om henne? Hur kom det sig att hon blev programledare tex?
    Har hon ingen hemsida du kan titta på?
    ◊ William 05 10 15 ◊
  • La Lola
    Fy vad hemskt..Jag visste att hon hade flera hundar, men något barn har man ju som inte hört talas om. Någon som vet något mer om henne? Hur kom det sig att hon blev programledare tex?
    Finns säkert massor med info på nätet om du söker.
    //Gordon Ramsay är min idol
  • kvinnan47

Nej hon har inga barn. Hon har hundar istället

• tre3barnochstoltmamma

barn kunde hon nog få men har för mig att hon inte ville ha några utan kände väl mer för att ägna sig åt välgörenhet istället. Tror kanske det har att göra med hennes uppväxt

• Queen70

Hon fick ett barn som mycket ung. Tror det dog.

• mooogn
    Om jag minns rätt från hennes talk show för ca 15 år sedan så berättade hon att började som nyhetsreporter eller -ankare (rätta mig om jag har fel). När hon började sända sitt eget program så var det i stil med Jerry Springer och andra sådana talk shows Räcka ut tungan För 10-15 år sedan började hon ändra sitt koncept och skapade det där helylle-programmet istället.

Och i Sverige var det Femman/Kanal 5 som först började sända hennes show. Säger kanske något som kvaliteten, just då
  • Birgitta2

Hon har massor av sidor. Och hemsida. Men där skrivs inget direkt privat utan hela hennes ungdom verkar skummas över.

• Birry

Hon fick, som ni skriver ovan, ett barn när hon var ung, blev gravid av/vid sexuella övergrepp. Osäker på om barnet dog eller adopterades bort. Hon har inga barn som hoon lever med i alla fall, jag tittade mycket på hennes "show" förut och jag vet att hon funderade över om hon ville ha barn med Steadman (som hon var ihop med då, vet inte om de är ihop än) men tror att det föll på bla det här med övergreppen.

Men det går säkert att Googla fram mer...

Svar på tråden Har Oprah Winfrey barn?