• Anonym

Killar - Gillar ni ha sex med mulliga/tjocka?

Alla är vi olika och attraheras av olika saker, självklart.

Men det som ändå sätter sig i hjärnan är att män älskar smala/normal smala tjejer och väljer hellre att ha sex med en sådan än en tjockare tjej, tex vid ett one-night-stand.

Eller vid mer intresse så känns det lite som om fylligheten hämmar tanken på ett förhållande, rädd att gå in i ett förhållande med en fyllig tjej för att hon just är mullig. Exv så tillkommer kanske bristningar, hängpattar mm. Är sådant avskräckande??

Så killar, säg ärligt vad ni tycker om sex med fylliga tjejer?

• Svar på tråden Killar - Gillar ni ha sex med mulliga/tjocka?
  • Anonym

Underbart med något att hålla i... Ju mer desto bättre...

• Anonym (hmmm..)

Hur mycket hull är okey då?

• Anonym

Men stör inte "dallrigheten", bristningar, hängande bröst mm er då? Är det något som gör det en kvinna mindre sexig, exv vid ett ons?

• Anonym (Grodan)

Det är ju väldigt individuellt vad man tycker är sexigt. Med rätt plagg på rätt kropp kan vilken tjej som helst se sexig ut. Själv gillar jag alla former. Det är personligheten hos tjejen som gör att jag fastnar för henne, inte hennes storlek!

• Anonym

Seriöst...va e detta för en fråga...alla gillar väl olika, kolla på vad du sj tänder på!

• nilshugobollträ

kan säga av egen erfarenhet att männ absolut inte har något emot daller *haha*

jag är kraftig men har ALDRIG haft problem att skaffa killar

• Anonym

Anonym nr6

En helt seriös fråga.
    Det finns vissa saker som sätter stopp när det gäller sex även om en person är hur trevlig som helst.

Undrar bara hur killar tänker när de "gillar" en tjej tillräckligt mycket för att ha sex men sedan ser att hon har exv mycket bristningar mm

• Läderman

FY fan va avtändande...nä, smidiga, vältränade med fasta handfullstora bröst och fast stjärt, de e grejen

• KalleKn
    Anonym skrev 2008-04-07 18:54:25 följande:
    Men stör inte "dallrigheten", bristningar, hängande bröst mm er då? Är det något som gör det en kvinna mindre sexig, exv vid ett ons?
    Är du bara ute efter ONS så finns det många som går igång på BBW (Big Beautiful Women) Är du ute efter förhållande så är det bättre med nån som tänder på dig som person och inte bara dina gigantiska bröst, din dallrande mage, den enorma bak...

När du skall beskriva dig, kör med en vacker omskrivning, jag ser ut som en fruktbarhetsgudinna
    www.lilith-ezine.com/articles/health/images/Venus-of-Willendorf.jpg

Lycka till.
Svar på tråden Killar - Gillar ni ha sex med mulliga/tjocka?