Kattsand VS Kristaller
Ni som testat kristallerna till kattlådan
Är det nåt att ha? Håller det borta lukten?
Vi har två innekatter och använder ever clean, den är jättebra men dammar väldigt mycket.
Ni som testat kristallerna till kattlådan
Är det nåt att ha? Håller det borta lukten?
Vi har två innekatter och använder ever clean, den är jättebra men dammar väldigt mycket.
vi har bara kristaller. Jag tycker att det är superbra. Men en förpackning håller inte i en månad som det står på. Snarare 2 veckor om man inte vill ha lukt. Vi har en stor hankatt (innekatt).
Köpte nya kristaller idag, mycket större förpackning än dom jag haft innan. Så jag hoppas att dom håller lite längre. Du som har två katter bör nog ha en stor förpackning me.
jag använder enbart kristaller och tycker att det är det bästa jag har testat,men min katt är väldigt envis med att kissa just på ett ställe i lådan så just där blir det ofräsch medans det finns helt rena och fräsch kristaller i övriga lådan,byter nog också efter ca 2 veckor,och tar bort den ofräsch delen då och då.
Vad kostar det?
Vi har något granulat, absorberar jättebra. Lukten hålls väl inte borta så bra men det hjälper litter fresh till med. Annars har vi pussi klumpande