• Anonym (Fisken)

varför luktar jag FISK?????????

hela dagen idag så har jag luktat fisk mellan benen.... fy fan vad äckligt hjälper inte om jag duchar heller!!!!!!! det fullkomligt stinker..... jag satt på bio nu ikväll å kulle böjja mig ner för a ta upp en sak från golvet vilket gjorde att jag fick sära på benen för att få plats med magen för att överhuvud taget komma ner så långt.... ( är i v 36)
    å då kände jag hur det luktade..... genom byxorna liksom ... fy fan vad pinsamt jagskämdes så jag dör... nån mer som varit med om liknande???? snälla säg att det är normalt eller nåt... jag dööööör!!!!!!!

• Svar på tråden varför luktar jag FISK?????????
  • Needy

Det finns ju nåt man kan få när man är gravid- annars med- men ofta då..nån infektion..
    Du hade inte ätit fisk då? För då kan man ju gona lite.. =)

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • Anonym (Olga)

Gå till gyn så får du medicin. Kommer inte ihåg vad det heter.

• Pippi på kafferep

Du kanske har rubbad balans i ph-värdet. Gå på apoteket och köp ett Lactal-test. Om det visar på obalans behandlas det lätt med Lactal.

...annars vet jag inte vad det kan va´
    Lycka till!!!

• Anonym (Fisken)

lactal testet lät bra... tack för tipset

• Anonym (Olga)

Det som du beskriver som "fisklukt" är förmodligen vaginos som orsakas av en obalans i bakteriefloran. Gå till ungdomsmottagningen så hjälper de dig med ett milt antibiotiskt preparat.
    Hälsningar!
    Olle

Hittat på fråga olle sidor!

• Anonym (Fisken)

jag är lite för gammal för ungdomsmotagnningen.... men tack ändå

• Anonym (Olga)

Ja men bara byta ut ungdoms mot pensionärs..... Nä skoja. Jag kopiera bara det svaret. Vart man skall gå är ju valfritt. Misstänker att du vet precis vart du skall vända dig.

• anneliesb

Det låter som Bakterilett Vaginos, gå till en hudå venmottganing el din gyn så frå du AB el ett medel att ha i slidan.

Svar på tråden varför luktar jag FISK?????????