• Bekali

    Att knulla en åsna!

    Jag pratade med en kompis idag, hihi jag har faktiskt en kompis *glad*

    Men hon var inte glad.... hennes man är en åsna ... hur ska jag kunna hjälpa henne o bli av med den fula vanan att kunlla en åsna?!

    kan hon få böter eller nåt för att hon har såna ovanor?!

    hur gör jag som kompis för o hjälpa henne?!

    som ni förstår så behöver hon ju massa styrkekramar!

    dessutom har hon ju barn med den där åsnan.... *tänk om* hemska take... barnen har ju ändå genestiskt påbrå av en åsna av alla djursorter....

    va gör man i den här situationen ?

  • Svar på tråden Att knulla en åsna!
  • Bekali

    näää inte hon... det ena är att hon har hästsvans kan det påverka negativt tro du?

    ska man anmäla henne , eller ?

    för även fast man har hästsvans så kan det väl inte ra okej och knulla en åsna, eller ?

  • oOoKärlekoOo

    Anmäl fanskapet till soc, om hon knullar åsnan är han i mina ägon (soctant själv) INTE en lämplig moder. Stackars barn!! UUSCH!!


    **Socionom2008**
  • Bekali

    ja, j är mest rädd att barnen ska påverkas negativt...

    bar gör ju inte som vi säger de gör ju som vgör och om hon som mamma säger att man ska träffa en fi mänska och älska och gifta sg med och så går hon o knullar n åsna... vad lär sig barnen av henne då?!

    Att det är okej att ljuga?!

    de kommerbergis bvli såna jävla ligist ungar som man mestadels läser om i tidningarna, jag ä uppriktigt bekymrad över dessaöta barn.... skenet kan bedra....

  • Bekali
    Bekali skrev 2008-04-07 23:19:44 följande:
    ja, j är mest rädd att barnen ska påverkas negativt... bar gör ju inte som vi säger de gör ju som vgör och om hon som mamma säger att man ska träffa en fi mänska och älska och gifta sg med och så går hon o knullar n åsna... vad lär sig barnen av henne då?!Att det är okej att ljuga?!de kommerbergis bvli såna jävla ligist ungar som man mestadels läser om i tidningarna, jag ä uppriktigt bekymrad över dessaöta barn.... skenet kan bedra....
    tjitt min dator hängervisst inte med... jag skriver snabbare än den tänker tydligen.... den hoppar ju över bokstäver och skriver ihop ord

    den hade gjort likadant med denna texten men jag fick gå tillbaka o rätta till
  • Bekali
    nean82 skrev 2008-04-07 23:22:30 följande:
    Ja absolut och så blir de tonårsföräldrar med varsin shetlandsponny!
    ja, eller än värre de kor hem med grymtande pojkvänner som ser ut som finniga ligister och som inte kan prata utan grymtar fram allt....
  • Bekali
    nean82 skrev 2008-04-07 23:28:32 följande:
    Oh herregud de har raggat på min hemort! Rädda dem!!!!!
    de västa är att de verkar som de klonar sig för rätt som det ä så är dem överallt

    grymtde åsnor o så har de nog alltid vait eftersom min kompis lyckades få fatt i en åsna redan på 90-talet

    och *gråter* nu ärhon nog kriminell för jag ha hört at det är kriminellt o knulla djur....

    är så rädd tt barnen ska gå i mammas fotspår...
  • assyrian 00

    Hej

    Jag är man 54 år och min fru är 50år

    Våran sex live är bra ..men hon blivit intraserat om anal sex .. jag vill inte och jag diskuterat men henee länge men hon lisnar inte .. och hon sa till me jag måste prova med dig eller nån anan ,, va ska jag göra

Svar på tråden Att knulla en åsna!