• Anonym (snuusie)

vill ha sex på morgonen men är så jävla trött!!

finns det någon som har något tips om hur man kan göra så man bli piggare?
    jag o min sambo försöker skaffa barn o tror på större chans på morgonen i samband med morgonståndet. men jag är så jäkla trött. så när klockan ringer en halvtimme innan han ska gå upp är jag så trött så jag stänger av larmet. vad göra?
    efetråt när jag vaknar blir jag så besviken på mig själv!

• Svar på tråden vill ha sex på morgonen men är så jävla trött!!
  • Dino78

Gå och lägg dig tidigare? Ät inte sent på kvällen, ha svalare i sovrummet?

DIF i själ och hjärta
  • Nathalie009

haha känner igen de där.. SPelar ingen roll om jag går å lägger mig tidigt eller inte, jag e DÖD på morgonen, stänger alltid av väckerklockan om d  e ngt jag ska upp å göra tidigare än vanligt å skiter i allt :-P

People are strange.
  • Anonym

Min karl är mest sugen på morgonen, medan jag är på topp på kvällen. Ibland när han vill sexa på morgonen går det bara inte, jag är för trött. Visserligen kan jag bjuda till och sexa, men det blir oftast utan att jag kommer.
    Ja, alltså, jag ville bara berätta att jag känner igen ditt problem. Jag är också alldeles för morgontrött för morgonsex, det tar nån timme innan jag är riktigt vaken oavsett om det är mitt i veckan eller helg. :)

• Anonym

jag skulle säga att sex på morgonen mest är för lediga lördagar eller så... iaf för oss. då, när man har gott om tid!

• Cuthalion

Ha sex på kvällen istället?

Eller så får han ta tag i saken och försöka väcka dig om du nu verkligen vill ha det på morgonen.

• Anonym (snuusie)

jag har kommit på något bra:
    jag ställer klockan 2 timmar innan han ska gå upp, sedan har jag en timme på mig att piggna till. sedan överraskar jag honom med att lägga mig naken på frukostbordet bland ostar och flingor. hehe!

• Anonym (snuusie)

är det vekligen ingen som har testat detta!!!

• timri

Anonym (snuusie) skrev 2008-04-09 11:09:58 följande:

jag har kommit på något bra:jag ställer klockan 2 timmar innan han ska gå upp, sedan har jag en timme på mig att piggna till. sedan överraskar jag honom med att lägga mig naken på frukostbordet bland ostar och flingor. hehe!
    Du få återkomma med rapport om det funkade eller inte
    Kan inte komma på några fler tips än det du redan fått om att kunna bli piggare på morgonen.

Sex på morgonen blir det oftast, riktigt skönt. Ligga under täcket fortfarande lite yrvaken, känna en hand som börjar smeka en på kroppen, då vaknar jag till kan jag säga
Svar på tråden vill ha sex på morgonen men är så jävla trött!!