Medium såg en liten pojke, kan det ha annan betydelse än graviditet?
Har inte själv pratat med något medium, men en nära bekant har gjort det och fått veta lite om mej också, eftersom det rör även hennes liv. Två olika medium. Och båda har sagt att de sett en liten pojke som hör ihop med mej och som jag förstod det, mitt ex. Båda har alltså tolkat det som att vi kommer att få en son ihop. Det andra mediumet, som för övrigt hade rätt på väldigt mycket saker angående nutiden, sa att jag skulle bli gravid inom ett år.
Men detta känns helt fel eftersom jag inte alls har tänkt bli tillsammans med mitt ex igen. Vi har försökt ganska länge, men det verkar inte funka mellan oss längre och mina känslor börjar försvinna mer och mer. Och jag vill verkligen inte ha något mer barn med honom. Skulle jag mot all förmodan bli gravid med honom så skulle jag göra abort.
Så jag undrar om den lilla pojken dom sett kanske inte behöver betyda just att vi kommer få en son? Kan det symbolisera nåt annat? Eller kan det vara så att jag kommer bli gravid men kommer göra abort?
Kan de ha kopplat ihop barnet med mitt ex fast det egentligen är någon annan jag kommer få barn med? Eller att han får barn med någon annan?
Många frågor.. Men jag blev bara så fundersam när jag fick höra det. Hade det varit ett medium som sagt det hade jag nog inte brytt mej. Men två som säger samma sak, måste ju betyda nåt?