smalt vägghängt skötbord?
Någon som vet var jag kan hitta ett sådant?
Någon som vet var jag kan hitta ett sådant?
Har själv ett väldigt trångt badrum.Det bästa jag har hittat än så länge är antilop från ikea. Tror det var 73 cm brett.
oj, det var ganska brett. Tack ändå. Någon som vet något smalare?
Vi fick inte plats med IKEAs, köpte på babyproffsen, deras är 56cm brett. När vi köpte det var det månadens vara och kostade 395:-
vad heter det ni köpte på babyproffsen? hittade inget vägghängt på deras hemsida :(
nu hittade jag det :)
Vi har problem med litet badrum, hittade Tvättbjörne Classic från babyproffsen och den verkar vara PERFEKT! Ett skötbord som man kan ha på badkaret som man kan "fälla" upp.
Vi ska iaf köpa den!
någon mer som vet något?
ett alternativ kan ju vara att köpa ett sådan kombinerat skötbord/byrå (har sett nåt på tex ikea) och ha i barnrummet. Vi har ett pyttebadrum, inget badkar och dessutom snedtak, så ett skötbord där är helt uteslutet..
babyproffset har ett ny inkommet skötbord, tror att det heter Wally eller nåt och är bara 56 cm brett
Brio har kommit med ett nytt nu som heter Wall. Det är 56 cm, i vit plåt och har ett snyggt långsmalt handtag på framsidan. Har köpt ett sådant men inte använt det ännu - 8 veckor kvar till bebben kommer!