• Puma80

Skötbord??

Någon som vet vart man kan hitta fina och praktiska skötbord med förvaring?
    En modell som ser ut som en byrå??
    Helst vitt!!

• Svar på tråden Skötbord??
  • Drömmerdrömmar

Har för mig att babyland har ett fint vitt skötbord med bra förvaringsfack..
    men det finns ju lite överallt, säkert ikea med, coop forum har jag hört också har, sen har du ju lekhuset (kanske finns), babyfrossen, m.m..

• miababia

jysk.netset.se/&famid=0&manid=0&oid=etailer-product&catgr=0&cat2id=0&_locale=1&viewMode=3&prodid=1017
    har du kollat ikea?

• Puma80

Ja men de på ikea har jag sett, men de ena har ju bara hyllor, iofs kan man använda möbeln som bokhylla efter skötperioden. Men jag gillar det på jysk bara de att jag är väldigt anti deras möbler för att inte tala om bemötandet där sen ett tidigare köp.
    Men något i stil med de på jysk skulle jag vilja ha :)

• Puma80

någon mer som vet något bra?

• smiles84

Brio har ett hätte fin skötbord i vitt som heter chest of drawers. två stora låder och två små kostar dock rätt så mycket ca.2888 kr. Skötplatsen passar barn upp till ett år.

• gosela74

Tidigare på IKEA hade dom ett skötbord som hette DIKTAD. I antikbets med tre lådor och hyllor ovanpå. Jag köpte mitt på Blocket, för en tid sen och tycker att det är jättefint. Kolla Blocket!

• Momme72

Det fanns flera varianter på Babyproffsen i Örebro. Babyproffsen kanske finns på fler ställen...

• Puma80
    Momme72 skrev 2008-04-10 11:11:21 följande:
    Det fanns flera varianter på Babyproffsen i Örebro. Babyproffsen kanske finns på fler ställen...
    Tack, men de ända jag gillade och som stämde in på vad jag vill ha som fanns på Babyproffsen här kostade 3995:- och det är på tok för mycket för vad jag vill ge för ett skötbord!!
    Det får nog allt bli Ikeas ena. Det är bra pris (sen har vi ju rabatt där också)
    Tror de blir jättebra iallafall!!
Svar på tråden Skötbord??