• Anonym

Jättejobbigt!! Jag rodnar hela tiden

Jag vill komma i kontakt med andra som har jättelätt för att rodna. Jag är 30 år nu och har alltid blivit jätteröd i ansiktet alldeles för lätt.
    Jag blir knallröd av att bara någon frågar mej nått.
    Jag förstår inte varför jag blir röd, jag har ofta ingen anledning att känna mej generad.

• Svar på tråden Jättejobbigt!! Jag rodnar hela tiden
  • Anonym (orka)

:O samma här.  blir det så sjukt lätt.  nån kan bara fråga mig ngt vardagligt och jag blir helt röd i ansiktet. när jag märker att jag blir det blir jag ennu mer röd av själva situvationen.  sjukt jobbigt

• Alvi

En till här. Jag försöker att ignorera faktumet att jag blir röd.
    De allra flesta man pratar med är tillräckligt mogna eller smidiga att INTE kommentera ens ansiktsfärg, så varför ska man själv bry sig?!

Okej om det syns, men alla blir röda nån gång, och folk kan ju inte veta att just denna gång råkade vara femte gången idag...

Heidi på fjället, utgången mjölk, hur uttalar man Toffifee? Allt du undrar, har Effellarna svar på!
  • Anonym

Men jag tycker att det är jobbigt att folk tror att jag är blyg, rädd, generad o skäms, fast jag inte är/gör det. jag framstår som rädd o osäker, men det är inte så jag känner mej.
    Jag kan blossa upp o bli knallröd även fast jag pratar i telefon

• Kurredutten

samma här...det stör mej jättemycket =S rodnar för allt känns det som o så blir jag röd fläckig på halsen =S jobbigt när folk kommenterar!!!!

• Anonym (ja me!)

Jag också! Fattar inte varför??? Särskilt om jag sitter runt ett bord och äter av nån anledning, alltså med personer jag känner väl.
    jobbigt!

• Anonym

Ingen som vet vad detta beror på???

• Anonym

Händer samma saker för mig..alltid nån jäkel som ska säga att du blev visst rosig om kinden eller du matchar din röda tröja..men va fan tror folk att det blir lättare av det eller?!?!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-04-08 22:04:41 följande:
    Händer samma saker för mig..alltid nån jäkel som ska säga att du blev visst rosig om kinden eller du matchar din röda tröja..men va fan tror folk att det blir lättare av det eller?!?!

Ja, om nån nämner det, blir det ju bara värre.

Skönt att det finns fler som jag i alla fall.

• Anonym (japp)

Jag med.

Går lite i perioder för mig. Men ibland bara kommer det, usch hatar känslan precis innan. Panik.

Svar på tråden Jättejobbigt!! Jag rodnar hela tiden