• Spexig

Tjejer med tatuering på vaden!

Hur gör ni när ni ska ha kort kjol och måste ha tunna strumpbyxor? Ser det okej ut?
    Vill ha en ny tatuering, kanske på vaden, men undrar om det ser weird ut när man har tunna strumpbyxor, för att man lixon skymtar den igenom tyget.
    Förresten, de som vet, hur ont gör vaden i jämförelse med magen?

• Svar på tråden Tjejer med tatuering på vaden!
  • xenaa

har en bild i galleriet
    hur jag gör när jag har kjol? hmm inget har bara kjjolen på mig hehe så syns den. det är ju därför jag gjort den med
    har aldrig strumpbyxor

har ingen tatuering på magen men jag tyckte min gjorde lite ont med tanke på att det var rätt mkt ifyllning annars var de inte farligt

♥LEO♥
  • Spexig

Nä, har själv det nästan aldrig, men typ om man ska på bröllop eller så, då det faktiskt nästan är nödvändigt att ha strumpbyxor...

• lillatuss74

gör inget speciellt.. är ju stolt över min tatuering, så det gör inget att den syns.
    vet inte hur det är att tatuera magen men har en på höften och det gjorde ont men att tatuera vaden, känndes nästan inte...låg och surrade med en kmpis under tiden.

• Spexig

Alltså, mitt problem är inte att taueringen skulle synas, utan att den skulle halvskymmas och därför se mysko ut, typ se ut som man har ett blåmärke eller nåt.

• xenaa
    Spexig skrev 2008-04-09 08:26:13 följande:
    Alltså, mitt problem är inte att taueringen skulle synas, utan att den skulle halvskymmas och därför se mysko ut, typ se ut som man har ett blåmärke eller nåt.
    ok ska den vara så liten att det kommer se ut som ett blåmärke eller?
    då är de kanske bättre att göra den på ett annat ställe
    ♥LEO♥
  • Spexig

Jag vet inte riktigt vad det ska vara ännu, håller mest på att spåna. En idé är att vänta tills dottern blivit större och ta nåt hon ritat. Fast nä, speciellt litet kommer det nog inte bli. de verkar ha en tendes att bli större för var gång jag gör en... :)

• Kerplunk

Min ser helt okej ut även med strumpbyxor. Har strumpbyxor högst en gång om året så det är inget större problem för mig.

Jag tyckte inte alls det gjorde så ont, men alla tål ju smärta på olika sätt..

Lovis 080131 - Min älskade myra!
  • Fiansess

Jag har inte på vaden än men lite längre ner ovanför fotknölen. Ser inte dumt ut om man har strumpbyxor. Jag använder visserligen bara tunna strumpbyxor just när det är lite speciellt, typ bröllop som du sa...

• sessessa

har en runt hela vaden, och jobbar som servitris. Ibland kommer de ju tillfällen då arbetsgivaren vill att man ska servera i kjol, å de är faktiskt lite bökigt.
    Spelar inte roll ifall man är stolt över tatueringen då, för den Får inte synas!
    Utan då blir de mörka strumpbyxor, ev kanske man får täcka över den med täckstift eller liknade också beroende på hur viktigt de är att den inte syns.

• Spexig

Ajaj, hmm, kan tänka det är så i vissa representationsyrken. Är kemist själv, så det borde inte vara problem...

• Tonx

Min(a) ser faktist lite knepiga ut i kjol och strumpbyxor. (Har tre på underbenet)
    Fast det kanske beror mer på motivet än att det är tatueringar där.

Svar på tråden Tjejer med tatuering på vaden!