• JozephineEriksson

Fina ord till en kille.

La ju säkert tråden fel men..

Kommer inte på nåt fint och trevligt att skriva till en kille. Snygging, älsklig men vad mer? Kom med råd!!

Han skriver sunshine, min sålstråle, älskling, gorgeous m.m... Jag står där med inget att kontra med.. :(

• Svar på tråden Fina ord till en kille.
  • Bebislängtan 82

Sötnos

Snyggo haha

Pluttisen  (kallar jag mig)

Längtan är stor.
  • bubblan79

älsklingskrutten säger jag

(¯`°?.¸ ღMidsommarafton 2008 ღ ¸.?°´¯)
  • JozephineEriksson

Det här är så pass nytt så då skrämde jag väl honom kanske :)
    Mer som komplimanger kanske.. svårt

• olympia71

snuttis
    sötis
    snyggis
    gosis
    "min lilla blomma" (när jag larvar mig och ska "överdriva" lite, hahaha)

• MiisPiis
    JozephineEriksson skrev 2008-04-09 08:56:11 följande:
    Det här är så pass nytt så då skrämde jag väl honom kanske :)Mer som komplimanger kanske.. svårt

Då tycker jag du ska använda ord som du känner för. Älskling kanske är ett starkt ord om det är så pass nytt....men det känner du ju själv.

Det beror alltså på vilket stadium du befinner dig på, några av namnförslagen ovan passar ju i ett nytt förhållande, och några lite längre fram i förhållandet.

• Caroline o

min man kallar mig honung ibland.... då brukar jag säja socker till han

• Anonym

Men vad kan man säga till en kille om man inte är i ett förhållande eller att förhållande är nytt, som komplimang fast ändå finare (lite flirtigt sådär )

Det som ni skriver ovan passar inte in att kalla någon som man vill visa att man är intresserad av...

• annelip

Jag kallar nästan jämt Ante för hjärtat eller älskling :)

• gresligagreta

vi säger älskling och vännen...

• olympia71
    annelip skrev 2008-04-09 09:34:32 följande:
    Jag kallar nästan jämt Ante för hjärtat eller älskling :)
    just det "hjärtat" säger jag mycket... tycker det låter fint...och märker att det tas emot som jag menar det oxå
  • Anonym

Ingen som har flirtiga komplimanger till en kille man inte är ihop med?

Snygging och sexbomb känns helt okej men sötnos, pluttgubben mm är inte lika upphetsande.

Någon?

• MiisPiis
    Anonym skrev 2008-04-09 09:51:08 följande:
    Ingen som har flirtiga komplimanger till en kille man inte är ihop med? Snygging och sexbomb känns helt okej men sötnos, pluttgubben mm är inte lika upphetsande.Någon?
    pudding, "skönis".
Svar på tråden Fina ord till en kille.