Är det bara jag som inte fått hem deklarationen?
Tycker att alla runt omkring mig fått sina papper redan, men inte jag Någon annan som går och väntar?
Tycker att alla runt omkring mig fått sina papper redan, men inte jag Någon annan som går och väntar?
jag har inte heller fått den, och inte min man.
Jag börjar vara lite stressad eftersom vi har saker som vi ska deklarera.. så
Jag oxå, sålde ett hus förra året så det är ju inte direkt så att man kan skicka ett sms längre...
jag har inte fått min, men skaffa e-leg så kan du gå in på skatteverket och göra din deklaration ändå!!!
varken min kollega eller min man har fått den än
De skickar nog ut deklarationerna i alfabetisk ordning eller så, så om man har ett efternamn som börjar på en bokstav långt ner i alfabetet så har man kanske inte fått den än. Men den kommer säkerligen vilken dag som helst!
Min sambos efternamn börjar på F och mitt på S och han fick sin en vecka eller två före jag fick min.
såg detta på deras hemsida nu när jag kikade, man kanske kan känna sig lite lugn ändå då?
Har du inte fått din deklarationsblankett senast den 18 april bör du kontakta Skatteupplysningen, 0771-567 567 .
Utskicken sker inte områdesvis, så därför behöver du inte bli orolig om du inte får din blankett samtidigt som din make/maka eller dina grannar.
Sista dag att lämna in deklarationen är den 5 maj för både företag och privatpersoner.
För dig som är bosatt utomlands är sista dagen den 2 juni.
jag har inte heller fått min
vill så gärna veta vad jag får eller får betala.
Just det ja...och min kollegas sambo som har T fick sin igår så de håller på och skickar ut dem ännu.
om jag har köpt lägenhet, ska jag skriva det självmant eller vet dem om det för att det ahr skickats med banken i och med köpet?
Senast den 15 april ska man ha fått den, har jag för mig. Sedan har man på sig till den 5 maj att deklarera!
Min man fick sin för ca 2 veckor sen men jag fick min igår. Tror inte du behöver oroa dig.
nej jag har inte heller fått den än fast min man har *wierd*
Jag deklarerade på nätet den 25:e mars - och fick hem deklarationen veckan efter
Jag har fick min för 2 veckor sedan tror jag & sambons kom först idag.
Om du bara har köpt en lägenhet (alltså inte sålt något) så är det ju inget som ska föras in på deklarationen. Hade varit skillnad om det rört sig om en köpt fastighet (fastighetsskatt).