Tror jag väntar mitt andra mf
För ett och ett halvt år sedan fick jag ett ma i v14, fostret hade dött i v 9-10, jag hade dessutom innan sett den på ul och att hjärtat slog och allt såg normalt ut. Nu är jag gravid igen, eller ska vara det i v7 och i måndags började jag blöda, men jag kände redan innan att nåt inte stämde, känner mindre och mindre symtom. Men jag åkte in på akuten och de sa att det trots allt såg normalt ut, men jag vet inte vad jag ska tro om det ändå, för det känns inte riktigt ok. Jag försöker ta det för vad det är, men det känns absolut inge trevligt. Jag blev så himla glad när jag plussade och orolig också förstås, nu känner jag mig mest likgiltlig för att inte göra mig själv besviken.
Jag undrar ju vad som är fel på mig, varför det blir så här igen. Jag har en dotter sen tidigare och jag har börjat undra om det heltplötsligt kan ha uppkommit nåt, eller om det kan vara nåt som har med min kille o göra. Jag vet att han gjorde en tjej gravid innan mig men att det också slutade i mf, så det här är hans ,kanske, tredje mf, men "bara" mitt andra då. Min dotter är ju då inte vår gemensamma heller, utan min sen tidigare.
Jag tycker just nu att allt käns mörkt, för jag är ganska säker på att det är kört. Jag vet ju att det finns de som har gått igenom detta många fler gånger än jag, men om det nu är så här så känns det bara så tröttsamt att jag kanske ska måsta gå igenom det här ännu en gång innan man får hjälp.
Vill bara höra vad ni tänker och om era erfarenheter om det här.
Tack