• Msun

Hur gör ni för att raka er där nere tjejer?

Har ni nått bra tipps hur man lyckas med att raka hela musen? Läste innläggen innan där frågan var hur vi tjejer såg ut nertill.....

Min man har testat raka mig några gånger för jag lyckas inte själv. Skulle överraska honom en helg och raka mig själv och oj vilken cirkus! Jag ålade runt över hela golvet för att se och komma åt överallt . Försökte med speglar osv... (Jag är inte stor och fet om ni tror de är därför jag inte kommer åt).Jag kan omöjligt böja mitt huvud och titta mig själv i musen.
    Hur gör ni tjejer för att komma åt utan att skära söder sig helt och hållet?

Sen skulle jag åka längdskidor veckan som kom och OJ OJ OJ satan! vad de sved och kliade i både bak och fram när de stubbiga svettiga skinkorna gneds mot vadrandra i över en mil.
    Hur lyckas ni få det att inte sticka ? Kör ni helrakat måste ni ju även ta bort håret som växer mot rövhållet ....
    vad är hemligheten alla tjejer ?
    Hjälp mig med några tipps....

• Svar på tråden Hur gör ni för att raka er där nere tjejer?
  • Anonym

Vet inte vad hemligheten är. Jag rakar bara, fast jag gör det varje gång jag duschar, så det har blivit en vana. Och ja, jag rakar hela underredet! Har aldrig varit med om att det kliar. Men jag vet att en del har problem med det.

• Nyfiken gul

Jag sätter mig ner på huk med en spegel mellan benen då ser man rubbet ifrån anus o hela vägen fram....  Bara ta en tillräckligt stor spegel.

Eller så sätter man upp ena benet på tex toastolen och lutar sig lite framåt med huvudet då ser man också bra långt + skrevar så mycket man kan utan att trilla omkull.

Vid anus brukar jag köra hårborttagningscreme tex Veet. Då slipper man stubbar och man kommer också åt hela vägen.

• Judy

Jag gör det i duschen. Tidigare satt jag halvliggandes mot väggen i duschen och särade på benen och rakade, men det går inte i duschen vi har nu

Nu står jag bara i duschen och "drar" upp puppan (eller vulvan) mot magen, då syns blygdläpparna och jag kan raka där. Sedan mot anus tar jag bara rakhyveln på måfå och rakar utan att se (brukar lära sig det efter ett tag)

• Anonym

sitter också hukandes över en spegel och kliper med en liten sax. det funkar jättebra även om man inte har så mycket att ta bort. då slipper man det stixiga stubbet som växer ut. man behöver ju inte vara helt len, utan tar man bara det man kommer åt duger det bra:)

• Anonym

Jag gör som Judy. Det blir en vana efter ett tag och nu går det snabbt och smidigt.

• timri

Om jag ska raka mig, så står jag i duschen. Ena benet på badkarskanten och börjar raka. Går rätt snabbt och smidigt, kommer åt bra, och man ser bra oxå.

• Anonym

Jag får också sådär stickigt och inåtväxande hårstrån mm. Funderar på att gå till salong och vaxa istället.

• Anonym

Gott råd, använd raklödder! Då slipper du en del av det röda!

• SchumiFerrari
    Anonym skrev 2008-04-09 19:30:26 följande:
    Jag får också sådär stickigt och inåtväxande hårstrån mm. Funderar på att gå till salong och vaxa istället.
    vaxa gör SKITONT!!!! Det håller inte så mycket längre än att raka heller.... jag har en trimmer som jag använder... man lär sig!!!
    *Älskade Noa*
  • Anonym (8)

Jag rakar aldrig mig själv. Det är alltid maken som gör det och det har han inget emot eftersom att rakningen i stort sett alltid slutar med sex

Svar på tråden Hur gör ni för att raka er där nere tjejer?